Strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

Tel: 22 635 64 76 | E-mail: kontakt@zpapieru.pl


akademia marketingu


Jak stworzyć opakowanie, które samo sprzedaje?


Obecnie na półkach sklepowych jest ogromny wybór różnorodnych marek, które na wszelkie sposoby walczą o zainteresowanie klientów. Dlatego właśnie stworzenie skutecznego opakowania, które samo sprzeda produkt i wyróżni się na tle konkurencji jest tak bardzo istotne.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak zaprojektować kreatywne opakowanie?


Ciekawe i pomysłowe opakowanie to większa rozpoznawalność produktu i wyższa sprzedaż. Jak tego dokonać? Zobacz kilka naszych przykładów.


Przeczytaj cały artykuł >>



Zadbaj o efekt WOW w materiałach marketingowych


Na budowanie marki firmy bardzo duży wpływ ma zachowanie jednolitego wizerunku całego przedsiębiorstwa, w tym także wygląd materiałów marketingowych takich jak ulotki, plakaty, teczki. Produkty te mają pracować na korzyść firmy oraz stanowić jej skuteczną reklamę i równocześnie odzwierciedlają stosunek do klientów.


Przeczytaj cały artykuł >>



5 wskazówek jak skutecznie współpracować ze studiem graficznym


Przedstawiamy pięć kluczowych wskazówek na temat skutecznej i bezproblemowej współpracy pomiędzy klientem, a studiem graficznym.


Przeczytaj cały artykuł >>



Materiały firmowe, które robią odpowiednie wrażenie


7 przykładów na to, jak dobrze mogą wyglądać materiały firmowe.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jakie materiały przygotować szykując się na targi?


Prezentujemy typowe „must have” materiałów reklamowych, które są niezbędne podczas udziału firmy w jakichkolwiek targach.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak pisać o produktach aby sprzedawać?


Opis produktu umieszczony na stronie zastępuje sprzedawcę oraz handlowca w jednym. Dlatego też, wszelkie udostępnione informacje powinny zawierać zarówno niezbędne wiadomości na temat konkretnego produktu, jak i również odpowiadały na pytania jakie klient mógłby zadać sprzedawcy w sklepie zastanawiając się nad zakupem.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak powstaje kolor?


Odpowiedni kolor w poligrafii można uzyskać na dwa sposoby: metodą CMYK lub sięgając po skalę Pantone.


Przeczytaj cały artykuł >>



Rodzaje papierów stosowanych w poligrafii


Poznaj wszystkie rodzaje papierów stosowanych w poligrafii.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak odróżnić papier od tektury?


Papier i tektura to na pierwszy rzut oka zupełnie inne materiały. Niekiedy jednak dochodzi do wielu pomyłek i tak papier jest mylony z kartonem, a karton z papierem. Najprostszym sposobem ich rozróżnienia jest gramatura.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak naprawić zniszczoną książkę?


Zamiast wyrzucać kolejną książkę, warto ją naprawić - i to samodzielnie. Oto mały poradnik jak można tego dokonać.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak dobrać opakowanie?


Jak wynika z badań Gfk Polonia, 22 proc. respondentów decyzję o zakupie produktu podejmuje na podstawie jego opakowania. Forma i wygląd opakowania może zadecydować o sukcesie lub porażce niemal każdego produktu. Konsumenci coraz częściej "kupują wzrokiem" dlatego kształt, kolor a nawet rodzaj materiału z jakiego wykonane jest opakowanie ma tak istotne znaczenie.


Przeczytaj cały artykuł >>



Jak adresować koperty?


Każda koperta powinna być zaadresowana w odpowiedni sposób. Stosowanie się do poniższych zasad może skrócić czas doręczenia listu.


Przeczytaj cały artykuł >>