10 najlepszych opakowań na chipsy, które zapadną w pamięci!
Kto z nas nie lubi chipsów? Wchodzimy do sklepu i po prostu wybieramy szeleszczące opakowanie, nad którym specjalnie się nie zastanawiamy. Ale czy możemy sobie wyobrazić inna formę opakowania na chipsy, niż zwykłą torebkę?
Opakowanie inspirowany chipsami
Nowa odsłona popularnych chipsów została zainspirowana właśnie nimi. Ich charakterystyczny, trójkątny kształt został wpisany w geometryczną strukturę pudełka, choć to nie jedyny element nowego designu. Całość opakowania na chipsy dodatkowo ułatwia sięganie po kolejne porcje oraz umożliwia zamknięcie go, jeśli chcemy zostawić coś na później.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2009/09/doritos-packaging-concept.html
Otwarcie opakowania na chipsy jakiego jeszcze nie było
Czy producenci chipsów nigdy nie jedli swojego wyrobu i nie zauważyli, że tradycyjne, foliowe opakowanie może przysporzyć kłopotów? Ciężko sięgnąć po kolejną porcję, łatwo ubrudzić sobie przy tym całą rękę i w dodatku, nie można zamknąć opakowania. Ta z pozoru prosta torebka posiada zatrzask, dzięki któremu zachowamy świeżość chipsów i nie musimy zjeść wszystkich na raz.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2018/09/a-new-way-to-open-chip-bags.html

Własnoręcznie krojone
Nie ma chyba nic lepszego niż chipsy przygotowane własnoręcznie. Wtedy wiadomo, że każdy pojedynczy plasterek został potraktowany z miłością. Design tego opakowania na chipsy może to potwierdzić. Wykorzystanie brązowego papieru oraz prostych, tradycyjnych napisów nawiązuje do naturalności i prostoty, które wyróżniają produkcję tych chipsów.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2009/09/santini-chips.html
Chipsy, które zachęcą do zdrowego stylu życia
Zrezygnowanie ze smażonych, ziemniaczanych chipsów na koszt zdrowych i warzywnych nie jest prostą decyzją, jednak w tym wypadku design może być pomocny. Został bowiem stworzony specjalnie z myślą o młodych dziewczynach, które wybrały alternatywę dla tradycyjnej i zarazem kalorycznej przekąski. Żywe kolory przyciągają młode osoby, a usta, które znajdują się na opakowaniu, można wyciąć i zrobić sobie oryginalne selfie!
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2014/12/wow-chips-for-girls-student-project.html
Opakowanie z kulturą
Kultura Azteków stała się inspiracją w wielu projektach. Również w tym opakowaniu wykorzystano jej motyw, połączony z piekielnie ostrym sosem salsa. Pudełko dzieli się na dwie części. W jednej znajdują się kawałki tortilli, a w drugiej słoiczek z sosem. Cały design jest owiany tajemnicą, a poziom ostrości przekąski może być prawdziwym wyzwaniem, ofiarowanym bogom.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2014/11/penitente-tortured-soul-by-montezuma.html
Ziemniaki wprost od rolnika
Strój roboczy, czyli koszula w kratę oraz ogrodniczki, które dominują w designie tego opakowania na chipsy dowodzi o korzeniach firmy produkującej przekąski oraz hodującej ziemniaki. Już od 3 pokoleń marka dba o swoich klientów oferując im produkty najwyżej jakości, która jest podkreślana poprzez nawiązanie do tradycyjnego stroju rolnika. Taki projekt zachęca do kupna i dowodzi, że produkt jest godny zaufania, dzięki wieloletniemu doświadczeniu.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2016/07/chip-off-old-block.html
Opakowania na chipsy nawiązujące do modnej szafy
Na alternatywne i zdrowe przekąski są nastawione głównie kobiety. To one najbardziej pragną, by mieć smukłą sylwetkę i doskonale prezentować się w nowym outficie. Przekonującym więc będzie opakowanie, które naśladuje różne tkaniny i dodatkowo zawiera chipsy warzywne! Dodatkowo jego otwarcie jest bardzo poręczne, a sam design wygląda nowocześnie – to idealne rozwiązanie na posiłek do pracy.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2015/02/chipsy-vegetable-chips-student-project.html
Dwa smaki w jednym opakowaniu
Nie możesz zdecydować się, na który smak chipsów masz teraz ochotę? Twój znajomy woli solone, a ty paprykowe? Problem rozwiązuje to nietypowe opakowanie, które jest podzielone na dwie części o różnych smakach! Od tej pory nie musisz kupować dwóch paczek!
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2019/01/chipops-chips.html
Design stawiający na graficzny przekaz
Chipsy warzywne nie są raczej pokusą. Producent wręcz musi do nich przekonać klientów, a najlepszym sposobem na to jest ciekawe opakowanie. Barwne i nietuzinkowe postacie na froncie tego opakowania na chipsy przypominają zdrowe warzywa, ale to nie koniec. Producent w trosce o to, by klienci przywiązywali większą uwagę do tego, co jedzą, odszedł od zwykłej etykiety na odwrocie. Jest ona równie ciekawa, co przód, gdyż zawiera grę typu „znajdź różnicę” i zachęca dzieci zdrowego stylu życia.
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2017/03/caza-de-tortillas.html
5 minut na chipsy
Często potrzebujemy wziąć szybko coś na ząb, bo czas jak zawsze nagli. Idealną byłaby przekąska, którą można zjeść dosłownie w 5 minut – taką właśnie ideę obrał producent swoich chipsów, ukazując na opakowaniu zegarek, w którego małej części znajdują się chipsy. Prawda, że sprytne?
Źródło: https://www.packagingoftheworld.com/2015/09/5minute.html
Zobacz również:
Masz pomysł na własne opakowania?
Wyślij zapytanie