Artykuły dla kancelarii prawnej – pokaż się z najlepszej strony

Artykuły dla kancelarii prawnej – pokaż się z najlepszej strony


Kancelaria prawna to miejsce, w którym wykonywane jest mnóstwo obowiązków związanych z pracami biurowymi. Aby praca przebiegała sprawnie, warto wyposażyć się w odpowiednie akcesoria. Nie są to tylko i wyłącznie meble oraz sprzęty elektroniczne. Nie należy bowiem zapominać o artykułach papierniczych i przyborach do pisania do kancelarii prawnej.

Identyfikacja wizualna stanowi istotny aspekt działalności każdej kancelarii prawnej. Bezpośrednio wiąże się to z zaistnieniem w świadomości potencjalnych klientów. Budowanie wizerunku oraz to, w jaki sposób postrzegają kancelarię odbiorcy, jest bardzo ważne. Od tego właśnie zależy, czy zdecydują się skorzystać z jej usług.

Jak cię widzą, tak cię… oceniają!

Podstawowym narzędziem budowania pozytywnego wizerunku jest identyfikacja wizualna. Konsekwentne wykorzystywanie symboli pomaga w utrwaleniu świadomości marki wśród klientów. Wśród podstawowych elementów identyfikacji wizualnej wyróżnia się logo kancelarii, kolorystykę, czcionkę i symbole. Na podstawie tych elementów powstają artykuły papiernicze (i nie tylko), m.in. teczki na akta spraw, wizytówki, notesy, papier firmowy, skoroszyty na dokumenty oraz różne inne materiały promocyjne.

Zobacz również: Artykuły dla kancelarii

Ogromną rolę w przypadku akcesoriów do kancelarii prawnej odgrywa wykorzystywana kolorystyka oraz czcionka. Warto postawić na barwy stonowane i prosty font – świadczyć to będzie o profesjonalizmie.

Odpowiednio wykonane artykuły dla kancelarii prawnej stanowią swoistego typu reklamę. Osoby, które będą ich używać, będą nieświadomie promować kancelarię wśród szerszej grupy odbiorców.

Na co zwrócić uwagę, projektując artykuły dla kancelarii prawnej?

Podczas projektowania artykułów dla kancelarii prawnej należy zwrócić szczególną uwagę na wspomniane powyżej elementy – logo, czcionkę oraz kolorystykę.

Logo to inaczej znak graficzny, który pomaga w identyfikacji marki. Kancelarie ceniące sobie minimalizm mogą zdecydować się na samą nazwę kancelarii napisaną charakterystyczną czcionką. Taki słowny znak można wzbogacić dodatkowo sygnetem, który będzie mógł być wykorzystywany w projektach graficznych artykułów biurowych.

Typ wybranego fontu jest bardzo ważny. Prosta bezszeryfowa czcionka kojarzy się z nowoczesnością, natomiast ozdobny, szeryfowy font nadaje charakter bardziej tradycyjny. Warto pamiętać o tym, aby wybraną czcionkę wykorzystywać konsekwentnie we wszystkich artykułach dla kancelarii prawnej.

W przypadku barwy dla kancelarii – chętnie wykorzystywany jest kolor granatowy. Kojarzy on się z niezawodnością, zaufaniem oraz solidnością.  

Na podstawie powyższych elementów powinny powstawać wszystkie materiały promocyjne kancelarii prawnej.

teczki na dokumenty

Organizacja dokumentów – teczki na akta i nie tylko

Przez kancelarię prawną przewijają się setki papierów. Aby zapanować nad nimi wszystkimi, powinny być one odpowiednio uporządkowane i zarchiwizowane. Warto skorzystać z pomocy skoroszytów, segregatorów i teczek na akty spraw. Należy pamiętać, aby wszystkie odpowiednio opisywać, co ułatwi ich późniejsze szybkie odszukanie. Takie działania z pewnością usprawnią pracę całej kancelarii.

Zobacz również: Artykuły dla kancelarii – teczki na dokumenty

Artykuły papiernicze dla kancelarii prawnej

Każda kancelaria prawna powinna posiadać zapas artykułów papierniczych. Papier firmowy będzie świetną wizytówką i zapewni przestrzeń na wykonywanie istotnych notatek. Dodatkowo warto zadbać o notesy z logo kancelarii. Będzie je można zabierać na ważne spotkania, podkreślając profesjonalizm świadczonych usług.

W natłoku spraw nie powinniśmy zapominać o kopertach do przesyłania korespondencji. Warto zadbać, aby także na nich pojawiło się logo i nazwa kancelarii. Koperty powinny być utrzymane w takiej samej kolorystyce jak pozostałe artykuły papiernicze.

Przybory do pisania – uzupełnienie artykułów papierniczych dla kancelarii prawnej

Obok artykułów papierniczych warto zatroszczyć się także o przybory do pisania. Podstawowymi są długopisy i ołówki. Wszelkie przybory do pisania mogą być opatrzone logo kancelarii i utrzymane w identycznej kolorystyce jak w przypadku artykułów papierniczych. Jeżeli trafią one w ręce klientów, będą stanowiły „żywą” reklamę wszędzie tam, gdzie będą wykorzystywane.

Powyższe zdjęcia obrazują klasyczny projekt artykułów papierniczych i przyborów do pisania zaprojektowanych dla kancelarii prawnej. Jest to połączenie elegancji, profesjonalizmu oraz funkcjonalności, które usprawni pracę każdego sekretariatu i nie tylko.

Zobacz również:




Potrzebujesz materiałów dla własnej kancelarii?

Wyślij zapytanie

Stwórz coś wyjątkowego

Materiały reklamowe według Twojego pomysłu

Wyślij zapytanie