Strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

Tel: 22 635 64 76 | E-mail: kontakt@zpapieru.pl




Jak pisać o produktach aby sprzedawać?


Opis produktu umieszczony na stronie zastępuje sprzedawcę oraz handlowca w jednym. Dlatego też, wszelkie udostępnione informacje powinny zawierać zarówno niezbędne wiadomości na temat konkretnego produktu, jak i również odpowiadały na pytania jakie klient mógłby zadać sprzedawcy w sklepie zastanawiając się nad zakupem.


opakowania


Jak pisać o produktach aby sprzedawać?


# Określ grupę docelową

# Pozycjonowanie w Google

# Czego nie robić




Copywriting produktowy to najważniejszy sposób komunikowania się z klientami. Opis produktu umieszczony na stronie zastępuje sprzedawcę oraz handlowca w jednym. Dlatego też, wszelkie udostępnione informacje powinny zawierać zarówno niezbędne wiadomości na temat konkretnego produktu, jak i również odpowiadały na pytania jakie klient mógłby zadać sprzedawcy w sklepie zastanawiając się nad zakupem. Prawidłowo napisany tekst ma spełniać rolę informacyjną oraz w konkretny sposób powinien oczywiście podkreślać zalety produktu.

Określ grupę docelową

Na samym początku należy dokładnie określić grupę docelową klientów naszego produktu (opis zupełnie inaczej będzie skonstruowany w przypadku mężczyzn i kobiet a także osób w podeszłym wieku lub nastolatków. To podstawowy i najważniejszy etap, aby w ogóle zacząć pisać dobry tekst opisujący konkretny produkt. Skuteczny opis zawsze będzie nastawiony na sprzedaż produktu. Dlatego też, należy skupić uwagę klientów na najbardziej istotnych oraz wyróżniających go cechach na tle konkurencji. Unikalny oraz nasycony niezbędnymi danymi opis będzie dostarczał potrzebnych informacji dla klienta a równocześnie rozwieje jego wszelkie wątpliwości i tym samym skłoni do dokonania zakupu. W trakcie tworzenia unikalnego opisu produktowego zawsze należy spojrzeć na produkt oczami kupujących, a także podkreślić indywidualne cechy proponowanej przez nas oferty łącznie z podaniem korzyści, którą osiągnie po jej zakupie.



Pozycjonowanie w Google

Podczas tworzenia opisu produktowego nie można także zapominać o robotach wyszukiwarek internetowych. Oczywiście z jednej strony tekst ma za zadanie sprzedać produkt i być tworzony w pełni dla użytkowników, którzy odwiedzają nasz sklep, jednak równocześnie dobrze, aby był on postrzegany pozytywnie przez internetowe wyszukiwarki, co wspomaga pozycjonowanie strony (osiąganie wyższych pozycji i tym samym większej liczy odwiedzających). Dlatego też w trakcie pisania konkretnego tekstu, warto zastosować słowa lub wyrażenia kluczowe, po których klienci prawdopodobnie wyszukują nasz produkt lub usługę.



Czego nie robić

Nigdy nie należy kopiować opisów produktowych z innych sklepów (szczególnie ze stron konkurencji). Każdy opis powinien być w pełni unikatowy oraz oryginalny. Tylko taki tekst będzie przyciągał klientów, wyróżni naszą stronę oraz przyczyni się do skutecznej sprzedaży.

Dodatkowo stosowanie zbyt długich, ogólnych i często nudnych opisów także nie jest wskazane. Klienci bardzo często niemal od razu opuszczają takie strony, ponieważ zależy im na konkretnych informacjach oraz korzyściach wynikających z zakupu produktu.








Masz pomysł na kreatywne opakowanie?
Napisz do nas!
kontakt@zpapieru.pl





# Warto przeczytać:


Jak stworzyć opakowanie, które samo sprzedaje?

Jak stworzyć opakowanie, które samo sprzedaje?

Zadbaj o efekt WOW w materiałach marketingowych

Zadbaj o efekt WOW w materiałach marketingowych

Jakie materiały przygotować szykując się na targi

Jakie materiały przygotować szykując się na targi?