Strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

Tel: 22 635 64 76 | E-mail: kontakt@zpapieru.pl




Jakie materiały przygotować szykując się na targi?


Prezentujemy typowe „must have” materiałów reklamowych, które są niezbędne podczas udziału firmy w jakichkolwiek targach.


materiały na targi


Jakie materiały przygotować szykując się na targi?


# Materiały informacyjne oraz marketingowe




Wzięcie udziału w targach to doskonała okazja zaprezentowania oferty firmy potencjalnym klientom czy też współpracownikom. Uczestnictwo pozwala również na kształtowanie pozytywnego wizerunku działalności i wzbudzanie zaufania wśród odbiorców. Bardzo ważne jest, aby odpowiednio się przygotować do targów, w tym także wyposażyć się w określone materiały promocyjne dla wszystkich zainteresowanych osób. Poniżej prezentujemy „must have” materiałów reklamowych, które są po prostu niezbędne podczas udziału firmy w jakichkolwiek targach.



Dwie grupy materiałów

Materiały promocyjne zabierane na targi przez firmę można zasadniczo podzielić na dwie grupy – informacyjne oraz marketingowe. Podczas ich przygotowywania a wiec już na etapie projektu, należy pamiętać, iż zdecydowana większość uczestników targów już w drodze powrotnej do domu wyrzuci część zebranych materiałów, pozostawiając wyłącznie te, które zawierają ciekawe i ważne informacje. Oczywiście w pierwszej kolejności do kosza trafiają obszerne i ciężkie katalogi, dlatego też dobrym rozwiązaniem jest opracowanie krótkich i zwięzłych folderów oraz broszur, które spełnią swoją funkcję informacyjną i równocześnie nie przytłoczą odbiorcę.

materiały na targi

Można na przykład każdą ofertę umieścić na osobnej ulotce, dzięki czemu klient zabierze tylko interesujący go materiał a firma będzie znała preferencje odbiorców i obowiązujące trendy. W przypadku materiałów informacyjny najważniejsze są broszury, foldery oraz ulotki z konkretnymi danymi na temat usług i firmy a także wizytówki, które można przypiąć do powyższych materiałów lub też wręczać osobiście uczestnikom targów, z którymi nawiązaliśmy kontakt. Efekt wizualny ma oczywiście spore znaczenie, w końcu zależy nam, aby to właśnie nasze materiały wyróżniały się wśród konkurencji. W przypadku targów pracy, dobrze jest także wyposażyć się w odpowiednie formularze, które będą wypełniane przez potencjalnych pracowników.

materiały na targi
materiały na targi

Drugi rodzaj to materiały promocyjne, do których zalicza się przeróżne gadżety związane z działalnością firmy. Mają za zadanie przede wszystkim zainteresować i przyciągnąć odwiedzających na stanowisko a także oczywiście wpływać pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa. Co ważne, projektowane gadżety powinny być łatwo identyfikowane z firmą i muszą być dopasowane do grupy docelowej (np. dzieci, osoby starsze, kobiety). Do materiałów promocyjnych wlicza się także przygotowanie specjalnych konkursów oraz dodatkowych atrakcji dla wszystkich uczestników. Oczywiście taka forma promocji również powinna być powiązana tematycznie z działalnością przedsiębiorstwa.








Masz pomysł na kreatywne opakowanie?
Napisz do nas!
kontakt@zpapieru.pl





# Warto przeczytać:


Jak zaprojektować kreatywne opakowanie?

Jak zaprojektować kreatywne opakowanie?

teczki introligatorskie

Jak stworzyć opakowanie, które samo sprzedaje?

drukarnia offsetowa

Zadbaj o efekt WOW w materiałach marketingowych