koperty ekologiczne z nadrukiem

Koperty ekologiczne dla SHOWROOM

Zobacz jak wykonaliśmy koperty ekologiczne dla SHOWROOM – największej platformy skupiającej starannie wyselekcjonowane marki i projektantów mody.

Piękne i niebadane w swojej formie koperty firmowe to doskonały gazet reklamowy, którym od pierwszego wejrzenia można zainteresować potencjalnego klienta, a jednocześnie przedstawić mu filozofię marki oraz główny nurt, jaki jej przyświeca.

Koperty ekologiczne dla marki Showroom

Piękne, dość dużych rozmiarów koperty ozdobne z logo marki to częsty gadżet reklamowy, na który decyduje się dość duża liczba firm. W przypadku marki Showroom nie było inaczej, jednak tutaj projekt, z jakim przyszło nam się zetknąć był już opracowany w głowie klienta, a nam jedynie przyszło go zrealizować. Takie marki wyznaczające nowe trendy jak właśnie firma Showroom doskonale wiedzą czego chcą i potrzebują i w jaki sposób pragną przekazać swoją filozofię potencjalnym klientom.

Marka Showroom istnieje na polskim rynku już od dobrych kilku lat, a jej dotychczasowy sukces może jedynie potwierdzać tezę, że warto podążać za marzeniami i tworzyć nieszablonowe rozwiązanie. Przedstawiciele marki przekazali naszym specjalistom, iż pragną bardzo prostego przekazu na kopertach firmowych: ma to być logo marki w połączeniu z ich mottem. W taki oto sposób powstały koperty ozdobne, na których został umieszczony dużymi literami napis „Showroom, na stąpnie poniżej w osobnych okienkach umieściliśmy motto firmy „wear it first”.

Zarówno logo jak i motto zostały umieszczone w lewym górnym rogu koperty, jednak jak na trendsetterów przystało całość kompozycji, mimo swojej prostoty musiała otrzymać nowoczesny i niebanalny ostateczny wygląd. Napisy zostały lekko pochylone i nie są one idealnie wyjustowane – w ten sposób zostało wprowadzone wrażenie niedoskonałego projektu, który w rezultacie prezentuje się wyjątkowo nowocześnie. Dodatkowo cały projekt z uwagi na użycie wyrazistego, mocnego czarnego tuszu można przyrównać do ciekawej pieczątki, jednak w odświeżonej wersji.

koperty ekologiczne z nadrukiem

koperty ekologiczne kwadratowe

Jak wykonaliśmy koperty ekologiczne dla marki Showroom?

Nowoczesne koperty ozdobne zostały wykonane z dość grubego, naturalnego kartonu, który dzięki zachowaniu swojego odcienia przywołuje na myśl ekologiczne podejście do życia oraz zwracanie szczególnej uwagi na aspekt dbania o środowisko naturalne. Koperty ekologiczne dla marki Showroom są dość dużej wielkości, dzięki czemu można do nich zmieścić dużo różnych dokumentów, ulotek reklamowych czy innych, istotnych papierów. Koperty mają kształt kwadratu, co również jest raczej niespotykane, ponieważ większość klientów decyduje się na standardowe wymiany kopert lub arkuszy A4.

Koperty ozdobne dla marki Showroom prezentują się niezwykle elegancko i szykownie, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Zastosowanie naturalnego papieru w połączeniu z czarnym drukiem dało tutaj doskonałe wrażenie i stanowiło projektowy strzał w dziesiątkę. Marka zdążyła już przyzwyczaić swoich klientów do tego, że oferuje im ciekawe, niebanalne i nieszablonowe rozwiązania, dlatego w przypadku kopert ozdobnych nie mogło być inaczej. Warto również podkreślić, że oprócz ciekawego wyglądu koperty spełniają również bardzo istotną funkcję ochronną.

Ponadto koperty są nieprzezroczyste, dlatego można w nich umieszczać poufne dokumenty i umowy bez obawy, że druk będzie przez nie przebijał. Logo marki zostało wykonane przy użyciu najwyższej jakości druku, dlatego litery nie będą się rozmazywać an blaknąć. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że większość liter jest rozmazana i jest to właśnie wina niskiej jakości tuszu, jednak jest to zabieg zamierzony, aby litery nie były idealne i by wprowadzić małą dozę kontrolowanej niedoskonałości.

Koperty ekologiczne dla marki Showroom – nieszablonowy projekt dla nowoczesnej marki

Nowoczesne koperty ozdobne mają wyróżniać się już na pierwszy rzut oka, dlatego warto zainwestować w ciekawy projekt przyciągający spojrzenie klienta. Czasami warto zaryzykować i nie trzymać się utartych ścieżek, wyjść ze strefy komfortu i zaproponować klientowi zupełnie coś innego, aby ten wyróżnił się na tle konkurencji. W końcu docelowi klienci widzieli już naprawdę wiele rzeczy i coraz chętniej doceniają innowacyjne podejście marki, która nie boi się ryzyka i próbuje torować własne ścieżki.

koperty ekologiczne z nadrukiem

koperty ekologiczne z nadrukiem

 

 

Podobne wpisy