Materiały reklamowe dla firmy transportowej – od projektu po druk
Spójny i harmonijny branding to istotna sprawa dla każdej firmy. Aby w profesjonalny sposób zaprezentować się klientowi należy postawić na odpowiednio dobrane materiały reklamowe. Powinny one nie tylko zachęcić do zapoznania się z ofertą firmy, ale przede wszystkim przekonać klienta, że ma do czynienia z partnerem godnym zaufania.
TRANSlogis to dynamicznie rozwijająca się firma transportowa, która oferuje naprawdę bogaty wachlarz usług, począwszy od przesyłek drobnicowych, na całopojazdowych skończywszy. To solidny partner logistyczny cechujący się różnorodnością świadczonych usług: spedycja krajowa, międzynarodowa, morska czy też kolejowa, a nawet lotnicza. Dzięki tak rozbudowanemu portfolio nie ma dla nich rzeczy niemożliwych.
Bogata oferta usługowa to jedna z głównych zalet firmy. Aby się pokazać klientowi w odpowiednim świetle od strony biznesowej, firma zleciła nam przygotowanie pakietu materiałów reklamowych. Celem był wspólny motyw przewodni w postaci zdjęcia ciężarówki. Ważne było też, aby materiały wzajemnie się odpowiednio uzupełniały. Czy udało nam się sprostać postawionym przez klienta wymaganiom? Oceńcie sami!
Profesjonalny zestaw materiałów reklamowych dla firmy spedycyjnej
Wizerunek partnera godnego zaufania buduje się latami, dzięki poszerzaniu swojej oferty oraz rzetelnemu świadczeniu usług na najwyższym poziomie. Aby jeszcze bardziej podkreślić swoje profesjonalne podejście do każdego klienta ważny jest spójny przekaz, który umocni pozycję firmy i pokaże ją klientowi z najlepszej strony. Tutaj bardzo istotne jest przygotowanie projektu dla wszystkich potrzebnych materiałów reklamowych, zachowując ten sam charakter i tonację. Kolorem przewodnim firmy jest niebieski oraz jego odcienie.
Spokojna i stonowana paleta barw świetnie się prezentuje na okładce notesu oraz na papierze firmowym. Ponadto ten motyw przewodni widoczny jest również na wizytówkach firmowych, kopertach z nadrukiem oraz teczkach firmowych. Dzięki podejściu holistycznemu do tematu całość prezentuje się niezwykle harmonijnie. Mimo, iż nie wszędzie są identyczne ikony graficzne, to jednak wspólna paleta barw tworzy estetyczną i bardzo przyjemną dla oka całość. Na każdym z prezentowanych elementów można dostrzec identyczne logo firmy, zapisane tą samą czcionką. Poza tym na każdym z dostarczonych przez nas produktów widniej również podobny motyw graficzny – czasami jednokolorowy, a niekiedy z ciekawym i niepowtarzalnym wypełnieniem.
Materiały reklamowe dla firmy transportowej
Teczki firmowe utrzymaliśmy w morskiej tonacji, która działa niezwykle kojąco i uspokajająco. Do ich wykonania użyliśmy wysokiej jakości, odpornej na zagniecenia tektury, dzięki czemu przechowywane w nich dokumenty i oferty firmowe są bezpieczne. Teczki mogą służyć nie tylko do przechowywania istotnych i poufnych umów, ale również świetnie sprawdzą się jako teczki ofertowe.
Z kolei papier firmowy opatrzyliśmy logo firmy oraz dwoma cienkimi paskami na górze i na dole kartki, które kolorystycznie nawiązują do odcienia zastosowanego na teczkach firmowych. Dzięki takiemu zabiegowi te dwa elementy współgrają ze sobą i prezentują się niezwykle ciekawie.
Na kopertach umieściliśmy podobny znak firmowy, w tym samym odcieniu co na papierze firmowym. Dodaliśmy jednak jeszcze grafikę z prawej strony, jak również ciemny pasek u góry koperty. Dzięki temu każdy produkt reklamowy jest nieco inny. Niby odbiega od pozostałych, ale jednocześnie dopełnia harmonijnej całości.
Nasze bogate oświadczenie pozwala na tworzenie wyjątkowych projektów, które pozwolą wyróżnić się na rynku.
Wizytówki to podstawa
Ostatnim elementem zlecenia były wizytówki firmowe, które tworzą swego rodzaju klamrę. Na wizytówkach nie mogło oczywiście zabraknąć firmowego logo oraz nazwy firmy. Kolorowe logo można dostrzec na obu stronach wizytówki, dzięki czemu przykuwa ona spojrzenia. Jest ona niezwykle ciekawa i zaprezentowana w sposób nieszablonowy. Taka wizytówka z pewnością nie zniknie w tłumie wizytówek, tylko od razu się wyróżnia na tle pozostałych kartoników i zapada w pamięci.
Dzięki temu, iż cały komplet materiałów reklamowych utrzymaliśmy w tej samej kolorystyce i oparliśmy na tych samych założeniach, z pewnością nie można tutaj mówić o nijakim i niespójnym projekcie. Wszystkie elementy nawiązują do siebie kolorystycznie i graficznie tworząc bardzo harmonijną bazę dla kolejnych, ciekawych produktów. Materiały reklamowe wykonaliśmy z najwyższej jakości papieru, dzięki czemu są one niezwykle wytrzymałe i prezentują się wyjątkowo estetycznie.