Przetestuj perfumy i przetestuj nasze opakowania!
Unikalne i zachwycające perfumy to z pewnością nie lada problem dla sprzedawców i klientów, którzy wolą swoje zakupy realizować online. Chociażby – jak dobrać odpowiedni zapach na odległość? Co więcej – jak dobrać odpowiednie opakowanie? Sprawdź odpowiedzi na te pytania i zobacz, przed jakim stanęliśmy wyzwaniem!
Nie ukrywajmy, perfumy znanych marek wcale nie są takie tanie. Często mała, szklana buteleczka potrafi kosztować niezłą sumę pieniędzy. No, ale jak się oprzeć zapachowi, który towarzyszy nam przez cały dzień, podczas ważnych spotkań i imprez. To swojego rodzaju wizytówka, która często reprezentuje naszą osobowość, dlatego warto zainwestować w siebie.
Niestety tu się pojawia problem. Praca do późna, życie w biegu i codzienne obowiązki nie stoją na drodze do perfumerii, w której można wybrać swój zapach. Poza tym, jeśli użyjemy perfum w publicznym miejscu, wymieszają się z innymi i rezultat nie zawsze będzie taki sam. No i na koniec najważniejsze – czas utrzymywania się zapachu. Nie zawsze za pierwszym razem jesteśmy w stanie ocenić, jak długo perfumy pozostają na ciele czy ubraniu. Jakie jest antidotum na te wszystkie przeszkody? Perfumeria online, która oferuje próbki znanych zapachów!
Nasza drukarnia zpapieru.pl miała przyjemność realizować opakowanie na perfumy właśnie dla firmy Przetestuj Perfumy, która się zajmuje sprzedażą testerów – i jak się okazało, była to dla nas znakomita przygoda. Pozostań na dłużej, aby dowiedzieć się więcej o tej realizacji.

Opakowanie a potrzeba producenta perfum
Klient zgłosił się do nas, by stworzyć ekonomiczne opakowanie na perfumy. Jego głównym celem było znalezienie rozwiązania dla wysyłki różniących się pojemnością fiolek, i do tego w jednym pudełku. Konieczność zaprojektowania specjalnego opakowania zrodziła się z tego powodu, że nabywcy mogą zamawiać kilka sztuk testerów, które różnią się od siebie wielkością. Dodatkową motywacją było uniknięcie zbędnych kosztów związanych z produkcją opakowań jedynie dla konkretnych pojemności perfum. Na pierwszy rzut oka nie było to łatwe zadanie.

Nasza propozycja opakowania
W trosce o zadowolenie naszych klientów, jak zawsze, potraktowaliśmy zlecenie indywidualnie – tak, by zmaksymalizować efekty oraz zminimalizować koszty. Poprosiliśmy o przesłanie buteleczek, w celu pobrania odpowiednich pomiarów. Zaraz po ich otrzymaniu zaprojektowaliśmy opakowanie na perfumy. Najważniejszym elementem, który pozwolił zrealizować podstawową ideę projektu, stała się papierowa, wyciągana “wkładka”, umożliwiająca zwiększenie przestrzeni na większe pojemnościowo testery. W dużym uproszczeniu, pudełko na samym początku jest dostosowane do umieszczenia w nim małych buteleczek, a w razie potrzeby, osoba pakująca może wyciągnąć wstawkę i włożyć do niego większe produkty. Czyż to nie genialne?
Na koniec pozostało nam tylko sfinalizować pomysł i fizycznie stworzyć próbne opakowanie na perfumy, które zostało przesłane do akceptacji. Zawsze zalecamy zamówienie modelu opakowania, które jest tworzone na zamówienie, aby klient miał pewność, że spełnia ono jego oczekiwania.

Opakowania na perfumy – od strony praktycznej
Po pełnej entuzjazmu reakcji ze strony naszego klienta, ukierunkowaliśmy nasze działania w stronę doboru odpowiednich materiałów i technik druku. Na początku wspólnie postawiliśmy na czarny papier. Ciemne kolory sprawiają, że pudełko wydaje się bardziej luksusowe, a przecież produkty, które miały się w nim znaleźć, w pełni odpowiadały tej randze. Opakowanie na perfumy w centralnej części ma nadrukowane logo firmy tak, by zamawiający od razu wiedzieli skąd otrzymali przesyłkę. Dodatkowo uszlachetniliśmy napis srebrną folią, nałożoną metodą hotstampingu, aby skontrastować ciemny mat pudełka. Wynik? Całość prezentowała się znakomicie, łącząc ekskluzywny wygląd z ekonomicznym aspektem projektu. I kto by pomyślał, że tak piękne opakowanie jest stworzone z myślą o cięciu kosztów?

Korzyści zarówno dla klienta jak i dla nas
Po owocnie zakończonej współpracy wysnuliśmy wspólnie parę wniosków – oczywiście pozytywnych! Oto trzy, najważniejsze z nich:
Po pierwsze – mogliśmy pomóc.
Być może wyda się to trywialne, ale to prawda. Rozwiązywanie problemów naszych klientów to najprzyjemniejsze zadanie do wykonania. Świadomość tego, że jesteśmy w stanie służyć pomocną dłonią, potrafi już od samego początku napędzać każdy nasz projekt. Gdyby nie ta motywacja, nie bylibyśmy w stanie tak efektywnie realizować naszej pasji. Liczy się dla nas człowiek.
Po drugie – wymyśliliśmy coś zupełnie nowego.
Już od samego początku to opakowanie na perfumy zrodziło pewne problemy. Niestety trafiło na nieodpowiedni zespół, który pożegnał je z rozmachem! Nasi ludzie potrafią być kreatywni (czasami aż za bardzo) i właśnie to nie pozwoliło nam stanąć w miejscu. Dla nas każdy dzień jest wyzwaniem – dlatego właśnie czerpiemy z tego radość.
Po trzecie – zdobyliśmy doświadczenie.
Tworząc opakowania dowiadujemy się sporo o produktach. Zdobyta wiedza pomaga nam jeszcze bardziej się rozwijać i dokształcać w swojej branży. Z każdym projektem rośniemy w siły, zagłębiając się w potrzeby naszych klientów. Jesteśmy dumni, że tak wiele osób zaufało naszej drukarni zpapieru.pl!
A może i ty potrzebujesz opakowania? Koniecznie zostaw nam wiadomość! [KONTAKT]
Stwórz razem z nami coś wyjątkowego!