Opakowania na prezenty dla klientów.

Zaskocz swoich klientów na święta.

Czas Bożego Narodzenia to magiczny okres. Ludzie są dla siebie życzliwsi, w centrach handlowych słychać radosne kolędy, a na ulicach można spotkać Mikołaja. Przedświąteczna atmosfera obejmuje również poszukiwanie prezentów, którymi chcemy obdarować najbliższych – rodzinę oraz znajomych. Od kilku lat coraz popularniejsze staje się wręczanie upominków również swoim kontrahentom. Opakowania na prezenty dla klientów mają szczególne znaczenie.

Prezenty świąteczne dla klientów

Z czym kojarzą nam się prezenty? Z czymś, co sprawia radość lub też jest nietypową pamiątką na wiele długich lat. Dzięki świątecznemu upominkowi utrwalasz się w pamięci osoby obdarowywanej. Jest to także podziękowanie za dotychczasową współpracę oraz wyraz uznania dla danego kontrahenta.

Niektóre firmy chętnie obdarowują swoich klientów prezentami z logo własnej marki. Powszechnie uznaje się, że taki zabieg może później budzić pozytywne skojarzenia z danym znakiem. Wśród najbardziej typowych upominków są więc długopisy z grawerem, kalendarze, kubki, pendrive’wy, T-shirty, podkładki pod mysz komputerową… Jeżeli jednak chcesz na dłużej zapaść w pamięci swojego kontrahenta, powinieneś rozważyć przygotowanie oryginalnego, pomysłowego prezentu świątecznego. I to w dedykowanym, personalizowanym opakowaniu.

opakowania na prezenty dla klientów

Prezent od artystycznej duszy

Gdy drzemie w Tobie artystyczna dusza, możesz rozważyć samodzielne wykonanie prezentów świątecznych, którymi obdarujesz klientów. W przypadku świąt Bożego Narodzenia ciekawym pomysłem może być wręczenie własnoręcznie malowanych bombek na choinkę. Wystarczy, że kupisz gładkie, jednokolorowe kule (np. w kolorze nawiązującym do barw firmy) oraz specjalne farbki, za pomocą których namalujesz niepowtarzalne, oryginalne wzory. Taka bombka choinkowa to upominek, który posłuży przez wiele lat i w każde święta Bożego Narodzenia będzie przypominał kontrahentowi o Twojej firmie. Bo przecież na szklanej lub plastikowej kuli możesz nawet dyskretnie przemycić nazwę oraz logo swojej firmy.

Jeżeli nie masz zdolności artystycznych, jednak pomysł z własnoręcznie malowanymi bombkami przypadł Ci do gustu, zawsze możesz się zdecydować na zakup gotowych bombek lub zlecenie ich wykonania zewnętrznej firmie. Warto je zapakować do specjalnie przygotowanego opakowania na prezenty dla klientów – czyli pudełka z Twoim logo. Pamiętaj jednak, że o tak delikatny przedmiot należy odpowiednio zadbać. Specjalna wkładka do pudełka pomoże ustabilizować bombki w opakowaniu i dodatkowo ładnie je wyeksponuje.

opakowania na prezenty dla klientów

Wyszukany alkohol dla koneserów nowych smaków

Jeżeli cenisz sobie współpracę z danym klientem, możesz go obdarować butelką dobrego alkoholu. Najczęściej jest to wino lub whisky – jako najbardziej popularne trunki. Gdy masz pewność, że Twój kontrahent jest koneserem innych smaków, możesz postarać się go zaskoczyć – nalewką w nietypowym smaku czy regionalnym piwem z niewielkiego browaru. Niemniej, jeśli już się zdecydujesz na prezent pod postacią alkoholu, pamiętajmy, aby był to trunek dobrej jakości. Ciekawym rozwiązaniem jest również zestaw przyrządów do wina, który z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom tego alkoholu. Jeśli zamówisz do tego personalizowane opakowanie świąteczne z Twoim logo, klient na pewno na długo zapamięta emocje, jakie mu będą towarzyszyły przy otwieraniu podarunku.

Kieszonkowy multitool

Multitool to prezent, który doceni męska część klientów Twojej firmy. Najlepiej zdecydować się na niewielką, kieszonkową wersję, którą można używać jako breloczek do kluczy. Klasyczny multitool wyposażony jest w kilka podstawowych narzędzi, między innymi śrubokręty, szczypce, nożyk, brzeszczot, klucze oraz otwieracz do butelek. Dodatkowo możesz zlecić firmie zewnętrznej wygrawerowanie na nim logo Twojej firmy. Idealnie byłoby, gdybyś to zapakował w indywidualnie zaprojektowane opakowanie na prezent dla klientów. Odpowiednio dobrana konstrukcja kartonika pozwoli Ci właściwie wyeksponować upominek. 

Słodkie upominki zawsze na czasie

Gdy pojawia się problem ze znalezieniem odpowiedniego świątecznego prezentu dla kontrahentów, zawsze możesz postawić na rozwiązania klasyczne i świetnie się sprawdzające. Mowa o słodkościach. Słodycze w klasycznej formie mogą się nam wydać nieco nudne i mało pomysłowe. Co innego, jeśli będzie to wiklinowy koszyk z łakociami lub wyszukane słodkości, na przykład wykwintne czekoladki lub praliny. W koszu może również znaleźć się kawa czy też herbata, które z pewnością umilą kolejne biznesowe spotkania.

Karta firmowa z życzeniami – niebanalne uzupełnienie każdego prezentu dla klienta

Oryginalnym pomysłem na uzupełnienie każdego prezentu dla klienta są firmowe kartki z życzeniami. Zawsze miło jest przeczytać kilka serdecznych słów. Wówczas kontrahent może poczuć się wyróżniony i doceniony.

W dobie Internetu wiele firm rezygnuje z wysłania tradycyjnych świątecznych kartek z własnoręcznym podpisem na rzecz kartek elektronicznych. Z punktu widzenia budowania dobrego wizerunku przedsiębiorstwa oraz pozytywnych skojarzeń nie zawsze może to być dobre posunięcie. Kartki z życzeniami świątecznymi od zawsze kojarzone były ze swoistego typu znakiem pamięci o kimś. Gdy je otrzymaliśmy, wiedzieliśmy, że nadawca chociaż przez chwilę w okresie świątecznym o nas pomyślał.

Tak samo jest w przypadku firmowych kartek z życzeniami. Dlaczego wciąż bardziej cenione są te tradycyjne niż ich elektroniczne odpowiedniki? W głównej mierze tego typu gest zawiera w sobie duży ładunek emocjonalny, który budzi pozytywne skojarzenia. Jeżeli więc chcemy, aby nasz prezent wywołał uśmiech na twarzy klienta – koniecznie dołączmy do upominku tradycyjną kartkę firmową z życzeniami oraz własnoręcznym podpisem.

opakowania na prezenty dla klientów

Jeśli szukasz świątecznych opakowań na prezenty dla klientów, zapraszamy do kontaktu. W naszej ofercie znajdziesz mnóstwo ciekawych konstrukcji, które z przyjemnością dopasujemy do Twojego upominku.

Podobne wpisy