Opakowanie na kawę. 10 najbardziej aromatycznych przykładów!
Smak kawy rozpieszcza podniebienia wielu z nas o poranku, w trakcie dnia, a czasami nawet wieczorem. Już sam jej zapach potrafi postawić na nogi! Jakie jest więc najlepsze opakowanie na kawę, które zachęci, by sięgnąć po małą czarną?
Opakowanie na kawę jak ze snów
Nasza pierwsza propozycja opakowania na kawę zrodziła się z braku pomysłu na jego kolor. Jak to możliwe, że brak pomysłu staje się inspiracją? Autor tego projektu zainspirował się wschodami oraz zachodami słońca, które towarzyszyły mu podczas delektowania się filiżanką kawy. Gdy słońce dopiero się pojawia lub znika za horyzontem, towarzyszą mu niezliczone kolory, które się tworzą na niebie. To opakowanie na kawę odzwierciedla tysiące barw, które podążają za słońcem.
Kawa w środku i na zewnątrz
Kolejna propozycja to opakowanie stworzone na kształt ziaren kawy! Wbrew pozorom produkcja takiego rozwiązania nie jest problematyczna i wykorzystuje jedynie tekturę falistą. Ale uwaga, uwaga – to nie wszystko. Nie dość, że opakowanie podlega recyklingowi, to jego nadruk jest stworzony za pomocą pigmentu ze zużytych fusów po kawie! Przy takiej konstrukcji warto zamówić przed produkcją model opakowania, aby sprawdzić, czy spełnia ono swoją rolę i Twoje oczekiwania.
Poznaj producenta swojej kawy
Główną częścią projektu jest dialog z klientem, a w tym opakowaniu został on bardzo sprytnie nawiązany. Każda paczka kawy przedstawia malowniczy portret człowieka, który wyhodował Twoją kawę własnymi rękami. To niezwykle inspirujące!
Ziarnko do ziarnka i… niezwykłe opakowanie gotowe!
To z pewnością wyjątkowe opakowanie i w dodatku występuje tylko w edycji limitowanej. Kto nie chciałby napić się małej czarnej wprost z ziarna kawowca? Taki design potrafi przemówić do klienta, że ta kawa jest naprawdę aromatyczna, jeszcze zanim ktoś ją zaparzy – a to jest właśnie podstawowym zadaniem opakowania.
Humorzaste opakowanie
Znasz to uczucie, gdy sam zapach kawy pobudza Cię do działania? Źrenice same się rozszerzają i w końcu możesz przejrzeć na oczy? I dokładnie tą właściwość kawy, ukazuje to opakowanie. W momencie, gdy odkręcasz pokrywkę, w literach „O” w słowie „MOOD” (ang. humor), pojawiają się oczy! Tym sposobem pobudzające właściwości kawy zostały przeniesione już na proces otwierania opakowania. Fascynujące!
Kawa z przeszłością
W logo oraz na opakowaniu tej kawy, motywem przewodnim jest proces produkcji oraz klucz i zamek do drzwi. Co takiego mogą oznaczać te symbole? Otóż są tam nie bez powodu. Ukazują pracę więźniów, którzy w ramach resocjalizacji, uwalniają swój niewykorzystany potencjał podczas produkcji kawy.
Kawa prosto z plantacji
Aromatyczna kawa w pięknie zdobionej tubie to w rzeczywistości gwarancja na przyciągnięcie uwagi klienta. Ten projekt z motywem kwiatów sprawia, że ozdobne opakowanie świetnie się nadaje na prezent.
Kawa z mlekiem
Z kawą zazwyczaj kojarzy nam się foliowa torebka lub słoik czy puszka. W tym projekcie postawiono przede wszystkim na recykling, dlatego opakowanie wykonano w 100% z tektury. Dodatkowo przypomina ono karton mleka, przez co zachęca do sięgnięcia po filiżankę małej czarnej.
Szczegół tkwi w prostocie
Do klasycznej kawy o mocnym aromacie, wcale nie potrzeba wyszukanego designu, pełnego kolorów. To prostota połączona z nowoczesnością może w tym wypadku okazać się najlepszym wyborem. To opakowanie z wykorzystaniem czerni i bieli potrafi pokazać, że w środku znajduje się wyjątkowa kawa, która nie potrzebuje krzykliwego designu.
Kawa z pazurem
Na pierwszy rzut oka to opakowanie przypominać może metalowy kanister na jakąś niebezpieczną substancję. No, jeśli kawę można nazwa niebezpieczną, to wszystko się zgadza! Otóż to opakowanie zawiera w sobie całe ziarna kawowca, które o poranku mogą okazać się prawdziwą bombą energetyczną!
Zwykłe pudełko produktowe może się stać niesamowicie ciekawym opakowaniem. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości. Podziel się z nami swoimi przemyśleniami, a my stworzymy opakowanie, które spełni Twoje oczekiwania. Zadzwoń lub napisz!