Teczka firmowa z nadrukiem- rodzaje, różnice i projekty
Teczka firmowa z nadrukiem uznawana jest za skuteczny nośnik reklamowy. Świetnie się sprawdza do promocji marki oraz konkretnych wydarzeń, chociażby konferencji czy szkoleń. Odpowiednio spersonalizowana może cieszyć oko i przede wszystkim – zapaść na długo w pamięci osób, które na nią patrzyły.
Ponadto takie teczki kartonowe z nadrukiem to doskonały gadżet reklamowy. Warto mieć na uwadze również fakt, że w kontaktach biznesowych wszelkie dokumenty powinny być wymieniane w teczkach z logo firmy. Nie da się więc ukryć, że jest to ważny element w wielu kampaniach reklamowych. Zadaniem teczek jest także porządkowanie dokumentów w przedsiębiorstwie.
Co wyróżnia teczki ofertowe z nadrukiem?
Teczki firmowe wykonane są z grubszego papieru, który nie zwiększa zbyt mocno ich objętości, jednocześnie zapewniając odpowiednią ochronę zawartości. Najczęściej wykorzystywanym surowcem jest papier kredowy o gramaturze 350 g. Projektując teczki, warto rozważyć również uszlachetnienie druku w postaci wykończenia folią z efektem błysku, matu czy też lakieru UV.
Takie dodatkowe wykończenie sprawia, że teczki tekturowe z nadrukiem są eleganckie i bardziej prestiżowe. Ma to również pozytywny wpływ na trwałość teczek. Możesz wybrać zadruk jednostronny lub dwustronny, czyli wewnątrz teczki. Format najczęściej dopasowany jest do dokumentów w formacie A4. Niektóre modele posiadają także nacięcia na wizytówki w dolnym skrzydełku.
Warto się zatroszczyć o to, aby na teczce znalazł się nadruk nawiązujący swą kolorystyką i ogólnym projektem do marki. Taka oprawa sprawi, że zachowasz spójność wizualną. To świetne dopełnienie prezentacji firmy – zwłaszcza na spotkaniach biznesowych, sympozjach, konferencjach czy też targach branżowych.
Teczki reklamowe A4 idealnie sprawdzą się również do segregowania dokumentacji w firmie. Dzięki nim możliwe będzie opanowanie biurkowego chaosu, ponieważ idealnie się nadają do przechowywania różnego rodzaju dokumentów. Z całą pewnością ułatwią organizację codziennej pracy w firmie.
Teczki reklamowe z gumką to świetny gadżet reklamowy. Wystarczy minimalistyczny projekt z logo marki, aby stworzyć oryginalną oprawę. Jest to sposób na dyskretną promocję marki. Będzie ona widoczna nie tylko dla kontrahenta, ale również dla wszystkich osób, które będą miały kontakt z taką teczką.
Teczka firmowa z nadrukiem – rodzaj
Teczki na dokumenty z nadrukiem produkujemy w kilku różnych rodzajach. Najpopularniejsze z nich to:
– teczka firmowa klasyczna z grzbietem od 1 mm do 5 mm (objętość od 10 do 40 kartek),
– teczki typu Easy Office z gumką z nadrukiem – zamiast gumki można również zdecydować się na klips, są to grubsze modele, których grzbiet może mieć nawet 16 mm (objętość do 90 kartek),
– teczki ofertowe A4 barwione w masie – materiał barwiony jest już na etapie produkcji, a więc teczki przygotowywane są z gotowego, barwionego kartonu. Dzięki temu kolor jest jednolity i odpowiednio nasycony nawet na zagięciach. Prezentują się one niezwykle elegancko, dlatego też często wybierane są przez różnego typu podmioty, które chcą podkreślić swój prestiż (np. do aktów notarialnych, dyplomów, listów gratulacyjnych, certyfikatów).
Teczka na dokumenty z własnym nadrukiem może być również wzbogacona o dodatki w postaci:
– aplikacji,
– kieszeni foliowej,
– kieszeni kartonowej,
– zatrzasku.
Teczka firmowa – atrakcyjny design i nie tylko
Teczki z nadrukiem – cena, design, jakość wykonania – czyli na co zwrócić uwagę, wybierając odpowiedni projekt?
Teczkę, w pewnym sensie, powinno się traktować niczym okładkę książki. Co prawda nie należy oceniać zawartości po okładce, jednak trzeba przyznać, że stanowi ona ważny element każdego udanego projektu. Jeżeli będzie nijaka, klient może o niej zapomnieć. Interesująca teczka firmowa przykuje uwagę i z pewnością posłuży w przyszłości do przechowywania dokumentów. Przez ten cały czas będzie świetną promocją dla marki oraz uzupełnieniem kampanii reklamowej.
W parze z atrakcyjnym projektem powinno iść wysokiej jakości wykonanie. Tylko wówczas można powiedzieć o materiałach marketingowych, że pomogą się wyróżnić na tle konkurencji i będą wzbudzać zainteresowanie. Teczki ofertowe z nadrukiem w oczach klientów wyglądają zdecydowanie bardziej profesjonalnie niż standardowy papier bez logo czy grafiki. Wizerunek marki punktuje.
Druk teczek papierowych reklamowych
Teczki z nadrukiem powinny być starannie zadrukowane, aby dobrze świadczyły o marce. Druk cyfrowy umożliwia naniesienie nawet najbardziej skomplikowanego projektu – z wiernym odwzorowaniem barw. Nadruk można umieścić zarówno na awersie, jak i rewersie. Wydruki wykonywane są w czerni i bieli oraz w przestrzeni barw CMYK. Zastosowanie dodatkowego foliowania zabezpiecza przed pęknięciami. Lakier dyspersyjny chroni natomiast przed otarciami.
Dla kogo teczki ofertowe firmowe?
Teczki reklamowe A4 doskonale sprawdzą się w wielu przypadkach. Najczęściej wykorzystywane są do:
– lepszej organizacji pracy w firmie oraz porządkowania dokumentów,
– przechowywania korespondencji służbowej,
– ochrony dokumentów przed zgubieniem lub zniszczeniem,
– promocji przedsiębiorstwa,
– uzupełnienia identyfikacji wizualnej marki,
– spersonalizowania materiałów promocyjnych firmy,
– przechowywania m.in. materiałów konferencyjnych, umów, zaświadczeń, dyplomów, ofert handlowych, certyfikatów oraz katalogów firmowych.
Teczki ofertowe z własnym nadrukiem na zamówienie
Teczki na dokumenty z nadrukiem na zamówienie to połączenie wysokiej jakości wykonania, atrakcyjnego projektu oraz zadowolenia klienta. Dzięki temu, że są wykonane z troską o każdy, nawet najmniejszy szczegół, stanowią atrakcyjny wyróżnik na tle konkurencji. Nawet w erze e-dokumentów teczka firmowa jest istotnym elementem identyfikacji wizualnej każdej marki – o elemencie tym nie powinno się zapominać. Wystarczą niewielkie nakłady finansowe, aby stworzyć gadżet reklamowy, stanowiący dodatkową promocję firmy.