Strona używa plików cookies, dzięki którym może działać lepiej. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.

Tel: 22 635 64 76 | E-mail: kontakt@zpapieru.pl




Zadbaj o efekt WOW w materiałach marketingowych


Na budowanie marki firmy bardzo duży wpływ ma zachowanie jednolitego wizerunku całego przedsiębiorstwa, w tym także wygląd materiałów marketingowych takich jak ulotki, plakaty, teczki. Produkty te mają pracować na korzyść firmy oraz stanowić jej skuteczną reklamę i równocześnie odzwierciedlają stosunek do klientów.


teczki


Zadbaj o efekt WOW w materiałach marketingowych


# Ulotki

# Plakaty

# Teczki




Firm, które wykorzystują w marketingu ulotki oraz plakaty jest naprawdę wiele, dlatego warto skupić się na efekcie wizualnym tych materiałów, aby wyróżniły się na tle konkurencji. W końcu zdecydowana większość społeczeństwa jest wzrokowcami więc to wygląd powinien być kluczową kwestią w trakcie projektowania materiałów marketingowych.

Najpierw należy zainteresować odbiorcę, aby w ogóle zdecydował się wziąć ulotkę (a nie wyrzucić ją od razu do kosza) czy też zatrzymać się przechodząc obok powieszonego plakatu. Zanim podejmiemy decyzję o ostatecznym projekcie wizualizacji naszych materiałów reklamowych, zawsze należy określić docelową grupę, a więc odbiorców naszych produktów oraz usług. To od tego głównie zależy wygląd ulotek, plakatów, teczek oraz innych gadżetów firmowych.

Ulotki


ulotki

Ulotka powinna być prosta (nie ma mowy o niewielkich, nieczytelnych czcionkach), jej zadaniem jest przekazanie w szybki sposób najważniejszych informacji, tak by w ciągu chwili zainteresowała odbiorcę. W innym wypadku, tak jak większość tego typu materiałów reklamowych wyląduje w najbliższym koszu na śmieci. Kluczowym elementem ulotki jest oczywiście grafika – kolor tła musi być ściśle dopasowany do zawartości ulotki (warto tutaj odnieść się do psychologii kolorów i dowiedzieć się jak poszczególne barwy wpływają na ludzki mózg). Zamieszczone zdjęcia muszą odznaczać się wysoką jakością oraz pokazywać szczegóły oferty. W celu zabezpieczenia ulotki przed ścieraniem a także zwiększenia efektu wizualnego, można pokryć powierzchnię specjalną folią błyszczącą, matową lub też lakierem dyspersyjnym.



Plakaty


plakaty

Plakaty mają przede wszystkim przyciągać, zaciekawić oraz informować konkretnych odbiorców. Ten produkt reklamowy można powiesić niemal w każdym miejscu – zarówno w pomieszczeniach, jak i na otwartej przestrzeni (tutaj należy pamiętać o zastosowaniu odpowiedniego zabezpieczenia powierzchni plakatu przez uszkodzeniami i warunkami atmosferycznymi). Kluczowa jest tutaj duża widoczność przekazu, który ma być zauważony także z większej odległości. Tak jak w przypadku ulotek ważna jest prostota – wyraźna, czytelna czcionka, najlepiej jeden, kluczowy element graficzny oraz kontrastowe zestawienie kolorów, aby rzucał się w oczy. Oczywiście cały projekt musi być zgodny z wizerunkiem firmy.



Teczki ofertowe


teczki ofertowe

Teczki ofertowe oprócz funkcji przechowywania w nich dokumentów, spełniają również rolę dobrej reklamy. Ich wygląd musi oczywiście być spójny z pozostałymi materiałami marketingowymi (tj. kolorystyka, rodzaj czcionki, zdjęcia). W firmowych teczkach można przekazywać dokumenty do potencjalnych klientów, współpracowników czy też innych instytucji. Taki produkt jest dowodem na w pełni profesjonalne podejście firmy oraz zwiększa jej wiarygodność i buduje markę. W przypadku teczek także można zastosować folię matową lub błyszczącą co zwiększy wytrzymałość oraz poprawi efekt wizualny.






Masz pomysł na kreatywne opakowanie?
Napisz do nas!
kontakt@zpapieru.pl





# Warto przeczytać:


Jak zaprojektować kreatywne opakowanie?

Jak zaprojektować kreatywne opakowanie?

Jak stworzyć opakowanie, które samo sprzedaje

Jak stworzyć opakowanie, które samo sprzedaje?

Jakie materiały przygotować szykując się na targi

Jakie materiały przygotować szykując się na targi?