Koperty na zaproszenia do niezapomnianej podróży

Ludzkość podróżuje od wieków, a oferty biur podróży zachęcają do bezustannego odkrywania nowych miejsc, obyczajów oraz kultur. Jednak często ich oferty okazują się być powtarzalne, bez pazura oraz polotu. Na szczęście istnieją wyjątki od tej reguły.

Ogromna pasja do podróży, niezwykłe zaangażowanie oraz lata doświadczeń. Goforworld to nietypowe biuro podróży, które nie tylko zabiera swoich klientów na wakacje, ale sprawia, że stają się one największą oraz najbardziej smakowitą podróżą ich życia. Nad inicjatywą czuwa Jarosław Kuźniar – podróżnik oraz polski prezenter telewizyjny, który dba o tych dla których podróże to nie tylko pasja, ale również sposób na życie.

Inspiracją do powstania Goforworld stali się ludzie przepełnieni pasją oraz nieposkromioną żądzą przygód. To właśnie dla nich wymarzone podróże nie okazały się synonimem komfortowego wypoczynku, ale możliwością zagłębienia się w odmienną kulturę od jej podszewki. Najlepsi przewodnicy, miejsca nieskażone komercyjną turystyką, a czasem nawet i cywilizacją – to wszystko można znaleźć w ofercie Goforworld!

Tak dopracowana oferta potrzebowała jednak przysłowiowej kropki nad “i”. Załoga Goforworld zwróciła się więc do firmy zpapieru.pl, która sprawnie ubrała ofertę tego niezwykłego biura podróży w dzieło swojego projektu.

Owocem połączenia wspólnych sił okazały się koperty skrywające w sobie przepustki do niezapomnianych chwil oraz podróży! Zpapieru.pl z zapałem podjęło się wyzwania i stworzyło ostatni element układanki niezwykłej oferty firmy Jarosława Kuźniara. Zaprojektowanie wizerunku firmy okazało się prawdziwą przygodą. Goforworld zamówiło koperty w różnych rozmiarach, aby doskonale dopasować je do każdego proponowanego wariantu swojej oferty, zaś zpapieru.pl zaprojektowało je, do perfekcji przygotowując każdy, nawet najmniejszy detal. Współpraca przebiegła wyjątkowo pomyślnie, co zaowocowało obustronną satysfakcją.

„Nasza komunikacja z klientami musi być wyjątkowa, tak jak wyjątkowe są podróże, które proponujemy” – tłumaczy właściciel biura. “I właśnie dlatego zależało nam, żeby już od pierwszego kontaktu, czyli od spojrzenia na kopertę z zaproszeniem do podróży, było jasne, że jesteśmy firmą, która dba o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Udało się! Nasze nowe koperty są eleganckie i już teraz słyszymy, że robią duże wrażenie”.

Eleganckie koperty z minimalistycznym logo okazały się doskonałym wyborem, który docenili nie tylko twórcy Goforworld, ale również ich klienci. Cel został osiągnięty, dzięki czemu pasjonaci podróży mogą cieszyć się perfekcyjnie zaprojektowaną ofertą, które cieszy zarówno ich niezaspokojone pragnienie przygód, ale również poczucie estetyki. Obok tak dopracowanej oferty nie można przejść obojętnie!

Goforworld zmienia spojrzenie na współczesną turystykę, przekonując, że najciekawsze jest to, co do tej pory niezbadane, a dzięki minimalistycznym pierwszym wrażeniom pokazuje, że najważniejsze jest to, co znajduje się w środku – czyli przygoda!

Podobne wpisy