torby papierowe

Torby papierowe z nadrukiem – funkcjonalny nośnik reklamowy

Torby papierowe z nadrukiem od kilku lat stopniowo wypierają modele wykonane z tworzyw sztucznych. Na ich korzyść przemawia nie tylko ekologiczność rozwiązania, ale także funkcjonalność i uniwersalność. Klienci doceniają, że można je ponownie wykorzystać – na zakupy czy do przechowywania.

Gdy torebka papierowa z logo zepsuje się, można ją wyrzucić bez obaw o szkodę dla środowiska. Z reguły też materiał wykorzystany do jej produkcji można poddać recyklingowi. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest możliwość umieszczenia na torbie własnego nadruku – pełni zatem ona również funkcję reklamową. Torby papierowe z logiem i nie tylko – co warto o nich wiedzieć?

Co wyróżnia torby reklamowe papierowe z nadrukiem?

Już jakiś czas temu w Polsce wprowadzono dodatkowe opłaty dla osób korzystających z foliowych reklamówek. Nic więc dziwnego, że torby papierowe z nadrukiem zaczęły zyskiwać na popularności.

Takie opakowania papierowe z nadrukiem wykonane są z zachowaniem najwyższych standardów. Do ich produkcji wykorzystano wysokiej jakości papier, który zapewnia odpowiednią trwałość i estetykę. Za dodatkowy atut można uznać możliwość naniesienia własnego nadruku – zarówno minimalistycznego logo, jak i bardziej złożonej grafiki.

Torby z logo mogą być pokryte farbami wodnymi, które są uznawane za bezpieczne rozwiązanie – również dla środowiska. Najczęściej grafika nanoszona jest metodą sitodruku.

Reklamówki papierowe z nadrukiem wyposażone są w wygodny uchwyt, który ułatwia ich przenoszenie. Warto także zdecydować się na model ze wzmocnionym dnem. Daje to gwarancję większej wytrzymałości torby. Rozwiązanie to doskonale sprawdza się jako nośnik reklamowy.

Torby papierowe z nadrukiem – zastosowanie

Torby papierowe z logo firmy i nie tylko znalazły zastosowanie w różnego typu sklepach, marketach i galeriach. Są doskonałą alternatywą dla foliowych reklamówek. Z reguły są pojemniejsze i łatwiej ułożyć w nich zakupy z uwagi na nieco większą sztywność i wyprofilowany kształt.

Torebka z logo sprawdzi się do zapakowania prezentu, upominku czy nagrody. W takim wydaniu pełni rolę dodatkowej reklamy marki. Torby upodobały sobie firmy kosmetyczne, odzieżowe oraz z galanterią. Ich produkty, zanim trafią do klienta, zazwyczaj są pakowane właśnie w taki sposób.

Firmy cateringowe również doceniają torebki z nadrukiem. Za ich wytrzymałość, estetykę wykonania, ekologiczność oraz pojemność.

Torebki reklamowe papierowe mogą być wykorzystane do wręczania klientom broszur, materiałów reklamowych czy też różnego typu gadżetów.

Torby papierowe – producenci oferują różne rodzaje

Torby papierowe z nadrukiem – cennik często uzależniony jest od samego rodzaju opakowania. Niektóre modele są tańsze od innych, inne nieco droższe. Wiele zależy od zastosowanych technologii produkcji.

Torebki papierowe z nadrukiem mogą być wyposażone w uchwyt płaski lub skręcany. Ten drugi uważany jest za nieco bardziej wytrzymały, ponieważ wzmacnia go skręcenie. Oba rozwiązania są jednak funkcjonalne i trwałe. Wybór uchwytu uzależniony jest m.in. od ogólnego projektu torby, jej wielkości oraz sugerowanego przeznaczenia. Najczęściej większe modele wyposażone są w uchwyt skręcany, natomiast mniejsze w uchwyt płaski – jednak nie jest to żadna reguła.

Torby papierowe eko z nadrukiem – brązowe – uznawane są za jedno z najbardziej ekologicznych rozwiązań. Taki papier jest biodegradowalny. Aby podkreślić ich eko charakter, warto zdecydować się na grafikę wykonaną za pomocą farb naturalnych (wodnych).

Podobnym rozwiązaniem są torby papierowe białe z nadrukiem. Tak jak modele brązowe dostępne są w wielu różnych rozmiarach. Biały kolor uznawany jest za minimalistyczny i z powodzeniem można go wykorzystać jako tło do wszelkiego typu grafik i logo.

Torby prezentowe z logo wcale nie muszą być nudne. Występują one również w wielu barwach. Najczęściej są one: czerwone, niebieskie, granatowe, zielone, żółte, różowe, pomarańczowe czy czarne. Kolorowe torby papierowe powinno dobierać się zgodnie z kolorystyką marki. Tak, aby był to element spójny z innymi materiałami i gadżetami reklamowymi.

Cateringowe torby z nadrukiem, czyli jak najtaniej i najbardziej ekologicznie dostarczyć dania do klienta? Również i w tym przypadku sprawdzą się modele papierowe. Dzięki nim można zbiorczo dostarczyć kilka opakowań z żywnością. Najczęściej wykorzystywane są tutaj torby z uchwytem płaskim, w stonowanym kolorze i z logo lokalu gastronomicznego.

Torebki prezentowe z logo lub grafiką mogą posłużyć jako torby na butelki. To propozycja dla firm sprzedających alkohol lub inne trunki, a także osobom, które wręczają tego typu upominki innym. Dzięki takiej torbie można bezpiecznie przenieść butelkę bez zdradzania jej zawartości.

Nieco innym rodzajem są torby papierowe laminowane. Tutaj producenci opakowań oferują nieco bardziej elegancką formę torebek. Najczęściej z takiego rozwiązania korzystają firmy sprzedające odzież, zegarki, biżuterię czy kosmetyki.

Torebki papierowe z nadrukiem – zalety

Torby papierowe z nadrukiem mają liczne zalety, które docenia coraz większe grono odbiorców. Odpowiednio przygotowany projekt może stanowić elegancką formę prezentacji. Nawet jeżeli wewnątrz będzie znajdował się jakiś drobiazg, stylowe woreczki papierowe z nadrukiem podkreślą zawartość.

Niewątpliwym atutem tego rozwiązania jest uniwersalność zastosowań. Torebki z logo firmy można spotkać wszędzie – zarówno w marketach, jak i luksusowych sklepach. Nie da się również ukryć, że z pewnością przypadną one do gustu fanom ekologicznych rozwiązań. Pomimo tego, że są wykonane z papieru, charakteryzują się dużą wytrzymałością. Przymocowany uchwyt ułatwi przenoszenie. Natomiast obszerne, prostokątne dno ułatwia umieszczanie wewnątrz poszczególnych przedmiotów.

Torby papierowe z nadrukiem pozwalają tanio zareklamować firmę. Wystarczy nanieść na nie swój własny nadruk. Dodatkowym atutem pozostaje duża dostępność różnych rozmiarów. Można je zatem dowolnie spersonalizować, uwzględniając m.in. asortyment sklepu oraz preferencje klientów.

Torebki z nadrukiem – co może się na nich znaleźć?

Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem dają naprawdę dużo możliwości. Duża powierzchnia do zadrukowania pozwala na umieszczenie na nich m.in. logo, spersonalizowanych grafik, danych kontaktowych czy haseł lub sloganów.

Technika sitodruku zapewnia właściwą jakość i szczegółowość nadruku. Jeżeli torby papierowe z nadrukiem mają być urozmaicone o zdjęcie, stosowany jest druk cyfrowy.

Torba papierowa z logo jako sposób na reklamę

Torby papierowe z uchem – każdy producent zdaje sobie sprawę z tego, jak duży potencjał reklamowy drzemie w takim rozwiązaniu. Tak zaprezentowane logo firmy lub jej slogan z pewnością na długi czas utkwi w pamięci klientów oraz osób, które miały kontakt z takim nośnikiem reklamy.

Wielokrotne wykorzystanie torby na prezenty z nadrukiem sprawia, że promocja zatacza kręgi. Wystarczy tylko zatroszczyć się o odpowiednią szatę graficzną, aby zainteresować potencjalnych odbiorców. Logo lub grafika zapadanie w ich pamięci, co może być kluczowe w dalszym podejmowaniu decyzji zakupowych.

Podobne wpisy