Koperta ekologiczna z nadrukiem – Irish Socksciety

Koperty ekologiczne przygotowane dla irlandzkiej firmy Irish Socksciety to przykład idealnie spersonalizowanego i przyciągającego wzrok opakowania.

Identyfikacja wizualna to jeden z najważniejszych elementów skutecznego brandingu. Jeśli firma chce uchodzić na profesjonalną i budzić zaufanie klienta, powinna zadbać o najmniejszy detal – w tym spersonalizowane materiały graficzne. To one bowiem najsilniej oddziałują na wyobraźnię odbiorcy i budują jego zdanie na temat firmy, a w konsekwencji tworzą przywiązanie do marki. Atrakcyjne elementy wizualne przyciągają wzrok i zachęcają do skorzystania z usług firmy, a spójna identyfikacja wizualna świadczy o jej profesjonalizmie oraz powoduje, że klienci lepiej oceniają firmę i chętniej wybierają ją na tle konkurencji.

Koperty ekologiczne, które przyciągają wzrok

Jednym z najważniejszych materiałów graficznych w przypadku firmy zajmującej się sprzedażą produktów są opakowania. To one tworzą pierwsze wrażenie, a tym samym mają silny wpływ na wizerunek marki. Jeśli firma zajmuje się sprzedażą na odległość, warto zadbać nie tylko o pudełko, w którym umieszczony jest produkt, ale także kopertę, w którą całość zostanie zapakowana.

Koperty ekologiczne przygotowane dla irlandzkiej firmy Irish Socksciety to przykład idealnie spersonalizowanego i przyciągającego wzrok opakowania, które na pewno zostanie zauważone. Mimo oryginalnej formy i ciekawego wzornictwa koperta spełnia jednak także swoją funkcjonalną rolę – elementy takie jak dane firmy są dobrze widoczne, pozostawiono także miejsce na wpisanie adresu klienta, do którego ma trafić paczka. Koperta spełnia więc wszystkie wymagania narzucane przez pocztę i inne firmy zajmujące się przesyłką.

Projekt graficzny na zamówienie

Ekologiczne koperty przygotowano specjalnie z myślą o specyfice firmy, na której zamówienie powstały. Na kopercie znalazły się nie tylko ważne informacje o firmie, takie jak jej nazwa i dane adresowe oraz motto przewodnie, ale także ciekawy, przyciągający wzrok element graficzny, jakim jest rysunek skarpetek umieszczony w dolnej części koperty. Dzięki zastosowaniu grafiki koperta nie tylko prezentuje się atrakcyjniej i przyciąga wzrok, ale przede wszystkim nawiązuje do specyfiki marki i budzi pozytywne skojarzenia z nią.

Koperty z własnym nadrukiem

Projektując kopertę, zadbano o najmniejsze szczegóły. Oprócz jakości wykonania – kopertę wykonano z wysokiej klasy ekologicznego kartonu o gładkim, miękkim i przyjemnym w dotyku wykończeniu – jej niewątpliwym atutem jest estetyka. Wszystkie zastosowane elementy, zarówno graficzne jak i tekstowe, podkreślają najważniejsze cechy firmy: nowoczesność, dynamiczność, nastawienie na klienta, który ceni sobie oryginalność i poczucie humoru. Całość prezentuje się lekko i nowocześnie oraz budzi pozytywne skojarzenia. Elementy są spójne, zarówno jeśli chodzi o styl, jak i o przekaz.

Koperty ekologiczne dla irlandzkiej firmy zajmującej się sprzedażą skarpetek to przykład opakowania, które doskonale łączy w sobie funkcjonalność i estetykę. Koperta świetnie spełni swoją rolę praktyczną, jednocześnie stanowiąc ważny element, jeśli chodzi o branding – dzięki nowoczesnej formie i oryginalnemu wzornictwu przyciągnie uwagę klienta oraz stworzy w jego świadomości obraz firmy nowoczesnej, dynamicznej i dbającej o środowisko.

Podobne wpisy