Koperty z nadrukiem firmowym lub logo

Koperty z nadrukiem to połączenie wysokiej jakości materiałów z estetyczną, stylową grafiką naniesioną na papier. W szybkim czasie można otrzymać zarówno mniejszy, jak i większy nakład kopert. Są one dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów, dzięki czemu są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju. Atrakcyjny nadruk przykuwa uwagę swoją formą, stając się swoistego typu nośnikiem reklamowym.

Koperty reklamowe zawierają grafiki z nasyconymi kolorami. Detale są wiernie odwzorowane. Takie rozwiązanie sprawdzi się m.in. do promocji firmy, do zaproszeń na ślub, chrzciny, urodziny, imprezę czy też do korespondencji firmowej. Duży wybór różnych formatów sprawia, że można dopasować każdy projekt do indywidualnych preferencji.

Koperty z nadrukiem firmowym – dlaczego warto?

Koperty z własnym nadrukiem to dodatkowy atut dla każdej firmy. Wysoka jakość wykonania wraz z personalizacją potwierdza profesjonalizm marki. Nie da się ukryć, że tego typu akcesorium jest reklamą dla firmy – nawet niewielki nadruk zwraca na siebie uwagę. Potwierdza również to, że dana firma dba o każdy, nawet najmniejszy detal. Jest to ważne z punktu widzenia klienta, któremu zależy na tym, aby korzystać wyłącznie z usług profesjonalistów w swojej dziedzinie.

Koperty z logo firmy oferują wysokiej jakości, nasycony nadruk. Odpowiedniej jakości farby nie blakną szybko, dzięki czemu napisy i grafiki na papierze pozostają na najwyższym poziomie przez długi czas. Koperty firmowe – druk na różnym rozmiarze kopert pozwala dopasować projekt do własnych potrzeb. Nadruki w pełnej palecie CMYK sprawiają, że każda grafika jest wiernie odwzorowana. Ponadto zadruk kopert można wykonać ponownie – już w firmie, dodając np. adres klienta. Bez obaw o to, że pierwotnie wykonany nadruk zostanie uszkodzony lub wyblaknie.

Czarne koperty z nadrukiem, złote czy może klasyczne białe? Obecne technologie pozwalają na wykonanie nadruku na każdym kolorze, co pomaga w pełni zrealizować dane założenia projektowe (np. czarny zadruk kopert na złotym papierze). Dodatkowym atutem jest możliwość nadruku białym kolorem na ciemnych kopertach.

Niepozorne koperty z nadrukiem mogą sprawić, że marka zostanie zapamiętana. Przy niewielkim nakładzie finansowym można zyskać skuteczną reklamę oraz zwiększyć swoją rozpoznawalność na rynku. Oto jeden ze sposobów na to, jak wyróżnić się korespondencją na tle konkurencji.

Koperty z nadrukiem – cena zależna jest od kilku elementów, w tym samego projektu, wykorzystanego papieru, rozmiaru koperty oraz nakładu.

Koperty z logo świetnie sprawdzą się do codziennej, firmowej korespondencji, a także na inne okazje. Są wręcz niezastąpione w przypadku rebrandingu marki, firmowego eventu oraz różnego typu akcji promocyjnych. Świetnie sprawdzą się w każdej sytuacji. Warto pamiętać o tym, aby nadruk na kopertach był wykonany zgodnie z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej marki (np. wizytówkami, papierem firmowym).

Koperty reklamowe odbierane są jako atrakcyjne, ponieważ klient uznaje je za spersonalizowaną korespondencję biznesową. Są one zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż zwykłe koperty wyłącznie z samym adresem. To także sposób na budowanie rozpoznawalności i świadomości marki.

Koperty z nadrukiem – rodzaje

Koperty z nadrukiem firmowym – cena uzależniona jest m.in. od rodzaju koperty. Jest ich naprawdę wiele – zarówno standardowych, jak i niestandardowych. Czasami trudno jest podjąć decyzję, które z rozwiązań będzie najlepsze. Oto krótka charakterystyka najpopularniejszych typów kopert dostępnych na rynku:

Koperty DL z nadrukiem – ich rozmiar to 11 cm x 22 cm. Popularny rozmiar firmowy, który znajdzie zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie.

Koperty DL z oknem i nadrukiem – okienko może znajdować się po lewej lub prawej stronie (w zależności od potrzeb klienta). Ich rozmiar to 11 cm x 22 cm. Wewnątrz mogą być zadrukowane na niebiesko lub szaro, aby zapewnić maksimum dyskrecji. Jeden z najpopularniejszych rozmiarów biurowych.

Koperty C6 z nadrukiem – mają rozmiar 16,2 cm x 11,4 cm. To jedne z mniejszych kopert dostępnych w ofercie. Mogą być wewnątrz zadrukowane na szaro lub niebiesko.

Koperty C6 z oknem i nadrukiem – standardowe koperty C6 dodatkowo wyposażone w okno. Nie wymagają adresowania – przez okienko widoczne są dane klienta wydrukowane na liście.

Koperty C5 z nadrukiem – mieszczą w sobie złożoną na pół kartkę papieru w rozmiarze A4. Ich wymiar to 16,2 cm × 22,9 cm. Najczęściej wewnętrzne strony zadrukowane są na szaro lub niebiesko, aby zapewnić optymalną dyskrecję korespondencji. Ten rozmiar koperty uznawany jest za jeden z podstawowych – każda firma powinna mieć go na stanie.

Koperty C4 z nadrukiem – mają wymiary 22,9 cm × 32,4 cm. Są jednym z większych rozmiarów wykorzystywanych w firmie. Wewnątrz również może znaleźć się zadruk szary lub niebieski. Są one znane także jako koperty A4 z nadrukiem.

Koperty C3 z nadrukiem – to jedne z większych kopert dostępnych w ofercie. Mają wymiary 32,4 cm × 45,8 cm. Służą do przesyłania większych rozmiarowo projektów, które nie powinny być składane lub powinny być składane jak najmniejszą liczbę razy.

Koperty B5 z nadrukiem – mają wymiary 17,6 cm × 25 cm i są nieco większe od koperty C5 z nadrukiem. Standardowo wewnątrz może znaleźć się zadruk szary lub niebieski dla pełnej dyskrecji.

Koperty kurierskie B4 z nadrukiem – są nieco większe niż koperty C4 z nadrukiem i mają wymiary 25 cm ×35,3 cm. Wewnątrz może znaleźć się zadruk – niebieski lub szary. Z uwagi na swój rozmiar uznawane są za praktyczne i niezbędne w każdym biurze czy sekretariacie.

Koperty CD/DVD z nadrukiem – Ich wymiary to 12,5 cm x 12,5 cm. Mieszczą w sobie standardową płytę CD lub DVD. Są niezastąpione, gdy do materiałów reklamowych lub marketingowych dołączana jest płyta jako element kampanii.

Koperty ekologiczne z nadrukiem – występują w różnych rozmiarach. Wykonane są z ekologicznego papieru – pozyskanego z recyklingu lub nadającego się w pełni do recyklingu.

Większość popularnych rozmiarów kopert może być wyposażona w okienka, które ułatwiają ich adresowanie. Dzięki temu koperty nie wymagają dodatkowego nadruku w postaci danych klienta – wystarczy umieścić je w liście, a te będą widoczne przez okienko.

Koperty z logo – nadruk

Koperty z nadrukiem mogą być wykonane dla wszystkich standardowych rozmiarów kopert. Ich projekt może zakładać wykonanie okienka, które w wielu sytuacjach okazuje się niezwykle praktyczne.

Dodatkowym atutem jest zadruk kopert (szary lub niebieskim), który pozwala zachować dyskrecję korespondencji na najwyższym poziomie. Istnieje możliwość wykonania nadruku na kopertach wykonanych z wyższej jakości papieru. Bez względu jednak na rodzaj papieru drukarnia zapewnia dbałość o każdy, nawet najmniejszy detal realizacji.

Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem kopert dla swojej firmy, napisz do nas.

Podobne wpisy