Pudełko z nadrukiem – dlaczego warto?

Rosnąca konkurencja sprawia, że obecnie niemal w każdej branży, aby zaistnieć, trzeba się czymś wyróżnić. Klienci zwracają ogromną uwagę na szczegóły. Lubią, gdy zaskakuje się ich czymś oryginalnym, przykuwającym uwagę. Doskonałym przykładem jest pudełko z nadrukiem, które można dowolnie dopasować do potrzeb każdej firmy oraz oferowanych przez nich produktów. Czasami wystarczy samo logo, aby skutecznie zachęcić klienta do interakcji z daną marką.

We współpracy z grafikami można stworzyć niepowtarzalne pudełka reklamowe z nadrukiem. Oprócz logo może znaleźć się na nich m.in. hasło reklamowe, slogan, adres strony internetowej, dane kontaktowe czy firmowa grafika. Takie opakowanie z powodzeniem może pełnić funkcję nośnika reklamowego. Istnieje możliwość wykonania zarówno jednokolorowych, jak i wielokolorowych nadruków. A wszystko to w połączeniu z wysoką jakością wydruku oraz wiernie odwzorowaną intensywnością barw.

Pudełko z nadrukiem – dlaczego warto?

Opakowania z nadrukiem – każdy producent czy firma muszą zdawać sobie sprawę z tego, jak ważna jest odpowiednia prezentacja produktów. Pudełka można wykonać z różnego typu materiałów, dopasowując je do charakteru i profilu działalności danej marki. Popularnością cieszą się m.in. opakowania z tektury szarej oraz kartonu (grubego papieru). Duża różnorodność dostępnych rozmiarów opakowań sprawia, że bez trudu można dopasować je do konkretnego typu produktu.

Pudełka znajdą zastosowanie zarówno w przypadku osób prywatnych, jak i firm, które prowadzą sklepy internetowe oraz świadczą usługi z zakresu sprzedaży wysyłkowej. Odpowiednio zaprojektowana oprawa może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki, a tym samym zwiększenia sprzedaży.

Karton z własnym logo jest wręcz niezastąpiony podczas wysyłek za pośrednictwem poczty, firm kurierskich oraz paczkomatów. Wysokiej jakości materiały zapewniają odpowiednią ochronę na czas transportu. Świetnie sprawdzą się do wysyłki m.in. kosmetyków, odzieży, części motoryzacyjnych, elektroniki, książek, różnego typu akcesoriów i innych. Kartony można przechowywać w postaci złożonej, dzięki czemu zajmują zdecydowanie mniej miejsca. Tym samym nie zagracają przestrzeni nawet z niewielkich pomieszczeniach. Złożenie takiego opakowania jest bardzo proste i zajmuje chwilę.

Zobacz także: Pudełka fasonowe z nadrukiem TikTok

Kartony i własny nadruk – to sposób na to, aby klient zapamiętał Twoją markę. Z pewnością da Ci to przewagę nad konkurencją. Dla przykładu, jeżeli sprzedajesz ekologiczne produkty, zadbaj o to, aby opakowania, w których je wysyłasz, również spełniały odpowiednie normy. Twoja grupa docelowa to w większości klienci świadomi, jak istotna jest ochrona środowiska oraz biodegradowalność. Branża wysyłki internetowej staje się coraz bardziej wymagająca – już duża część osób korzysta z wysyłki internetowej, zamiast udać się na zakupy stacjonarnie. W cenie jest więc personalizacja pudełek i dopasowanie ich do konkretnej grupy docelowej.

Sam moment odbioru paczki dla większości klientów jest wyjątkową chwilą. Z niecierpliwością wyczekują kuriera lub informacji o tym, że zamawiany przedmiot jest gotowy do odbioru w paczkomacie. Pozytywne wrażenie w tym momencie pomoże zbudować ładne opakowanie, dopracowane w każdym, nawet najmniejszym detalu. Karton z logo świetnie sprawdzi się w tej sytuacji. Zapadnie on w pamięci klienta, dzięki czemu firma stanie się dla niego rozpoznawalna.

Ważny jest także sam sposób rozpakowywania paczki. Godną uwagi propozycją jest karton z paskiem klejącym wewnątrz opakowania. Eliminuje to konieczność korzystania z taśmy samoprzylepnej. Dodatkowa perforacja do otwierania ułatwia klientowi dostanie się do wnętrza paczki. W mediach społecznościowych trendem jest m.in. unboxing. Dzięki temu, że klienci wstawią wideo z otwierania paczki Twojej firmy, uzyskujesz darmową reklamę. Więcej osób zainteresowanych produktami Twojej marki jest w stanie do Ciebie dotrzeć i skorzystać z Twojej oferty.

Pudełko z nadrukiem to swoistego typu wizytówka firmy – warto o tym nie zapominać, troszcząc się o estetyczną prezentację.

Karton z własnym nadrukiem – jednokolorowym czy wielokolorowym?

Duża różnorodność dostępnych rozwiązań sprawia, że czasami trudno zdecydować się na jedno z nich. Aktualnie dużą popularnością cieszą się zarówno kartony jednokolorowe, jak i wielokolorowe.

Jednokolorowe pudełka z własnym logo świetnie sprawdzą się do zabezpieczenia produktów. Ponadto odpowiedni projekt z pewnością zapadnie w pamięci klientów. Samo logo już sprawi, że całość będzie prezentowała się estetyczniej niż karton bez żadnego nadruku. Opakowanie wykonane jest z wysokiej jakości materiałów, a kilkuwarstwowa tektura zabezpiecza pakunek przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Pudełka fasonowe z nadrukiem wielokolorowym automatycznie podnoszą renomę danej marki. Świetnie sprawdzą się w sytuacji, gdy klienci zwracają uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal. Wysokiej jakości materiał, czyli kilkuwarstwowa tektura, zabezpiecza przedmioty na czas transportu. Duża dowolność nadruku pozwala w pełni zmodyfikować wygląd opakowania.

Offsetowy karton z logo – tak czy nie?

Godnym uwagi rozwiązaniem są także kartony offsetowe (kaszerowane). Powstają one na bazie kilkuwarstwowej tektury, która uatrakcyjniona została specjalnym zadrukowanym offsetowo arkuszem. Takie rozwiązanie nie tylko doskonale zabezpiecza zawartość, ale również niezwykle elegancko się prezentuje.

Pudełko fasonowe z nadrukiem może zostać ozdobione logo marki, zdjęciem lub też inną grafiką. Warto także wspomnieć, że kartony kaszerowane są przyjazne dla środowiska, ponieważ podczas ich produkcji wykorzystywana jest tektura, którą można poddać recyklingowi.

Pudełka fasonowe z nadrukiem – reklama dla marki

Coraz częściej klienci, zamiast odwiedzać sklepy stacjonarne, wybierają zakupy online. Prowadząc sklep internetowy, warto zadbać o wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły – w tym pudełka z własnym logo. To sposób na szybkie i skuteczne wzmocnienie wizerunku marki w oczach klientów.

Opakowanie z nadrukiem uznawane jest za nienachalny, jeden z najprostszych nośników reklamy. To sposób na zaprezentowanie klientom informacji o firmie. Na pudełku mogą znaleźć się dane kontaktowe, hasła reklamowe, logo, inne grafiki oraz wszelkiego typu informacje o firmie.

Odpowiednio zaprojektowane i dopracowane opakowanie z pewnością zwrócić na siebie uwagę odbiorców, dzięki czemu zapadnie ono w pamięci klientów. Takie pudełko z nadrukiem to także reklama dla osób, które mają jakikolwiek kontakt z kartonem – nie muszą być oni klientami firmy, aby zwrócić uwagę na opakowanie.

Karton z logo firmy – połączenie jakości i atrakcyjnego wzornictwa

Pudełka fasonowe z logo wykonane są z najwyższej jakości tektury, która jest odporna na uszkodzenia podczas transportu. Dzięki temu zapewnia odpowiednią ochronę zawartości. Ponadto wykorzystane materiały są przyjazne środowisku – można je poddać recyklingowi.

Dodatkowym atutem jest atrakcyjny design, który budzi ciekawość i zachęca do jak najszybszego zapoznania się z tym, co znajduje się wewnątrz opakowania. Uwagę przykuje logo, zdjęcie czy też inna grafika związana z działalnością firmy.

Połączenie jakości oraz estetycznego, atrakcyjnego wzornictwa to klucz do sukcesu i świetna reklama dla marki.

Pudełka do pakowania z logo – rodzaje

Karton z własnym nadrukiem może przybrać różne formy. Wśród najczęściej wybieranych typów opakowań wyróżnić można m.in.:

  • fasonowe pudełka białe / czarne / brązowe z nadrukiem,
  • opakowania z paskiem klejącym (tzw. sendbox),
  • opakowania z automatycznym dnem i paskiem klejącym,
  • pudełka e-commerce,
  • kartony standardowe (klapowe),
  • kartony do paczkomatów i przesyłek kurierskich.

Spersonalizowane pudełko fasonowe z nadrukiem

Spersonalizowany karton z logo to rozwiązanie, które w pełni może wpisać się w Twoje potrzeby. Umożliwia to dopasowanie rozmiaru pudełek do faktycznej ich zawartości. To sposób nie tylko na optymalizację wydatków, ale przede wszystkim bezpieczne dostarczenie przesyłek.

Dlaczego pudełko z nadrukiem wykonane na wymiar będzie najlepszym rozwiązaniem?

  • Właściwe zabezpieczenie przesyłki – jeżeli w paczce będzie zbyt dużo „luzu”, zawartość będzie swobodnie się przemieszczać w czasie transportu. To grozi uszkodzeniem przedmiotu. Ponadto nie będzie ono odpowiednio zabezpieczone przed wstrząsami.
  • Oszczędność kosztów – im większa przesyłka, tym koszt transportu wyższy. Dlatego też pudełka „szyte na miarę” pomogą w optymalizacji wydatków związanych z wysyłką.
  • Estetyka wykonania – pudełko wykonane na wymiar daje pewność, że klient, otwierając je, zobaczy odpowiednio zapakowaną zawartość. Nic nie może wypadać, a wnętrze powinno prezentować się nienagannie.

Opakowania z kartonu lub tektury falistej

Pudełko z nadrukiem najczęściej wykonane jest z kartonu lub tektury falistej. Oba te materiały mają nieco inne właściwości.

Kartonowe pudełka reklamowe z nadrukiem – wyprodukowane jest z grubego papieru lub pulpy papierowej. Tego typu rozwiązanie jest przystępne cenowo i chętnie wykorzystywane przez firmy z różnych branż jako opakowanie do wysyłki. Może jednak wystąpić konieczność zastosowania dodatkowego materiału opakowaniowego, który uchroni zawartość przed zniszczeniem, zmiażdżeniem czy uszkodzeniem.

Pudelka fasonowe z nadrukiem wykonane z tektury falistej składają się z kilku scalonych ze sobą warstw. Takie rozwiązanie pozwala wzmocnić całość konstrukcji. Dzięki temu opakowanie jest wytrzymałe oraz lekkie. Świetnie sprawdzi się do wysyłki najróżniejszych przedmiotów, również mniejszych, delikatniejszych. Tektura falista jest także bardziej odporna na wilgoć oraz zmiany temperatury.

Typ wykorzystanego materiału powinien zostać dopasowany do danej branży oraz jej indywidualnych wymagań. W inny sposób można zapakować podatną na uszkodzenia i wstrząsy elektronikę, a w inny sposób odzież czy tekstylia do domu. Rodzaj materiału ma również bezpośredni wpływ na wygląd pudełka – inny sprawdzi się w branży beauty, a inny do części samochodowych.

Pudełka fasonowe z logo do wysyłki

Karton z własnym logo doskonale sprawdzi się podczas wysyłki. Nie tylko zapewni ochronę zawartości, ale również w sposób estetyczny ją zaprezentuje. Opakowanie jest wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne dzięki wykorzystaniu najwyższej jakości materiałów. Kartonowe pudełko znajdzie zastosowanie nawet w przypadku delikatnych przesyłek.

Spersonalizowany nadruk będzie stanowił swoistego typu wartość dodaną. Już wiesz, jakie pudełka do pakowania z logo najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej firmy? Zachęcamy do kontaktu – dzięki wieloletniemu doświadczeniu znamy specyfikę większości branż w kwestii tworzenia dla nich opakowań.

Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem opakowań dla swojej firmy, napisz do nas.

 

 

 

Podobne wpisy