pudełka fasonowe

Pudełko fasonowe z nadrukiem – co je wyróżnia?

Większość klientów, otrzymujących zamówione przez siebie produkty, zwraca uwagę na ich otoczkę, czyli sposób zapakowania. Pudełka fasonowe z nadrukiem to jedno z najpopularniejszych rozwiązań. Nie tylko zabezpieczają zawartość podczas transportu, ale również budują wizerunek i rozpoznawalność marki. Karton z własnym logo jest sposobem na estetyczne zaprezentowanie produktu.

Nawet jeżeli takie opakowanie służy tylko i wyłącznie do wysyłki. Istotna jest nie tylko sama jakość nadruku, ale również jakość tektury. Nawet najładniejszy print na słabej jakościowo tekturze nie zrobi odpowiedniego wrażenia. Opakowania z nadrukiem – producent oraz inne zagadnienia, co warto o nich wiedzieć?

Pudełko fasonowe z nadrukiem – rodzaje

Kartony i własny nadruk – to rozwiązania, które idealnie wpisały się w koncepcje wielu firm. Wyróżnia się dwa podstawowe rodzaje pudełek fasonowych: kartony z nadrukiem oraz kartony offsetowe (kaszerowane).

Kartony z nadrukiem przypadną do gustu tym, którzy zwracają uwagę na każdy, nawet najmniejszy szczegół. Połączenie wytrzymałego, odpornego na uszkodzenia materiału z atrakcyjnym wzorem to sposób na sukces. Opakowanie nie tylko chroni zawartość, ale również świetnie się prezentuje. Atutem takiego rozwiązania z pewnością pozostaje duża dowolność nadruku.

Wyróżnia się:
• opakowanie kartonowe z nadrukiem jednokolorowym,
• pudełko fasonowe z nadrukiem wielokolorowym.

Tektura opakowania może być w pełni pokryta kolorowym nadrukiem lub też tylko częściowo. W tym drugim przypadku grafika możne znaleźć się na „czystym” kartonie – białym lub szarym.

Kartony offsetowe (kaszerowane) to sprawdzona metoda na wyróżnienie się na tle konkurencji. Nie tylko doskonale się prezentuje, ale również zapewnia ochronę podczas transportu. Opakowania tego typu powstają z kilkuwarstwowej tektury z naklejonym zadrukowanym offsetowo arkuszem. Taki karton może być pokryty różnymi rodzajami grafik, w tym również zdjęciami. Kartony offsetowe można poddawać recyklingowi.

Pudełka z własnym logo na zamówienie to sposób na podkreślenie charakteru marki oraz wyróżnienie jest pośród konkurencji.

Co wyróżnia opakowanie kartonowe z nadrukiem?

Pudełka reklamowe z nadrukiem wyróżniają się grafiką naniesioną na karton. Może ona pokrywać całość tektury lub też być naniesiona częściowo (np. jedynie w postaci logo). Takie opakowania uznawane są za połączenie wysokiej jakości wykonania z atrakcyjnym wzornictwem. Wytrzymałe materiały są również przyjazne dla środowiska naturalnego (m.in. poprzez łatwość poddawania recyklingowi czy też stosowanie upcyclingu). Doskonałej jakości nadruk sprawia, że gotowy projekt będzie prezentował się naprawdę atrakcyjnie wizualnie.

Opakowanie kartonowe z nadrukiem to sposób na zwiększenie świadomości marki. Duża dostępność rozmiarów sprawia, że można je zastosować praktycznie do każdego przedmiotu – zarówno mniejszego, jak i większego. Odpowiednio przemyślany projekt pozwoli na oddanie ducha marki. W zależności od branży i charakteru działalności można wybrać pudełko pokryte monochromatycznym nadrukiem lub też rozbudowaną, niezwykle kolorową koncepcją. Pudełka fasonowe z logo to także darmowy nośnik reklamy.

Karton z własnym logo najczęściej wybierany jest przez osoby prywatne i firmy prowadzące działalność wysyłkową. Odbiór takiego opakowania jest pozytywny – nie tylko pod względem wizualnym, ale również ekologicznym. To idealne rozwiązanie do wysyłki dokonywanej za pośrednictwem poczty, kurierów czy też paczkomatów.

Pudełka fasonowe z logo – tak czy nie?

Czy pudełka z własnym logo to dobre rozwiązanie? Oczywiście, że tak! Dzięki nim można skuteczniej wyjść naprzeciw potrzebom oraz oczekiwaniom klienta. Ponadto takie opakowania zdecydowanie bardziej zwracają na siebie uwagę niż uniwersalne kartony z białej czy szarej tektury. Uatrakcyjniają one całość, dodając charakterystycznej otoczki.

Tak przygotowane pudełko jest spójne z koncepcją marki oraz oferowanymi przez nią produktami. Firmy troszczące się o bezpieczeństwo swoich paczek w trakcie transportu mogą śmiało zdecydować się na pudełka do pakowania z logo.

Pudełka do pakowania z logo – sposób na reklamę

Kartony i własny nadruk to zestawienie najczęściej wykorzystuje się wtedy, gdy firmie zależy na połączeniu dwóch funkcji. Jedną z nich jest zabezpieczenie produktu podczas transportu, drugą natomiast funkcja reklamowa lub informacyjna.

Tak jak książki nie powinno się oceniać po okładce, tak już zawartość opakowania po jego projekcie, jak najbardziej można ocenić. Istotna jest zarówno sama jakość materiałów wykorzystanych do produkcji pudełka, jak i walory estetyczne. Klienci na ogół są wzrokowcami i wyrabiają sobie zdanie o zawartości opakowania jeszcze przed jego otwarciem.

Pudełka fasonowe z nadrukiem to sposób na szybką, skuteczną i bezpłatną reklamę. Użytkownicy, którzy mają wiele punktów styku z daną marką (właśnie poprzez kontakt z ich logo, grafikami itp.), lepiej kojarzą firmę. Dzięki temu w przyszłości są bardziej skłonni skorzystać z jej usług niż z usług innej marki, która w żaden sposób im się nie kojarzy. Czasami wystarczy logo lub krótkie hasło reklamowe, aby pudełko zapadło w pamięci. I przypomniało o sobie w odpowiednim czasie.

Niejeden producent wie, jak duży potencjał mają w sobie opakowania z nadrukiem. Dzięki nim klienci kojarzą wiele firm. Chyba każdy z nas może przypomnieć sobie, jak wygląda karton, w którym dostarczana jest jego ulubiona pizza czy też najchętniej używane kosmetyki. Takie pudełko można uznać za naturalny, nienarzucający się nośnik reklamy. Warto zatem zadbać, aby projekt uwzględniał m.in. logo, dane kontaktowe, hasło marketingowe, a w przypadku branży gastronomicznej – również informacji o godzinach otwarcia.

Pudełko fasonowe z nadrukiem – robione na wymiar

Opakowanie kartonowe z nadrukiem warto wybierać robione na wymiar. Dzięki temu będziemy mieli pewność, że idealnie zmieści przesyłkę. Ponadto jest to sposób na minimalizowanie kosztów. Dodatkowo klient, otrzymując przesyłkę, będzie jeszcze bez jej otwierania wiedział, czego może spodziewać się wewnątrz.

Jeżeli pudełko będzie za duże, jego zawartość może się przemieszczać podczas transportu. To natomiast grozi jej uszkodzeniem. Ponadto konieczne jest stosowanie wielu wypełnień w postaci nieekologicznej folii bąbelkowej lub podobnego rozwiązania.
Koszty wysyłki często uzależnione są od rozmiarów przesyłki. Dlatego warto zadbać o to, aby opakowanie było jak najmniejsze, a nadal spełniało swoje podstawowe funkcje. Podczas jednego załadunku można zabrać ze sobą więcej produktów, niż w przypadku, gdyby pudełka były zbyt duże.

Obecnie klienci przykładają ogromną wagę do estetyki, dlatego też warto zadbać o to, aby moment otwierania opakowania dał im przyjemne wrażenia. Pudełka reklamowe z nadrukiem mogą w tym pomóc.

Dlaczego do wysyłki warto wybrać pudełka reklamowe z nadrukiem?

Pudełka fasonowe z logo przeznaczone do wysyłki produkowane są z wysokiej jakości tektury, która dzięki dużej wytrzymałości zapewnia odpowiednią odporność na uszkodzenia mechaniczne.

Warto tutaj zdecydować się na grubszą tekturę – 3-warstwową lub 5-warstwową. Opakowania idealnie sprawdzą się do zabezpieczenia nawet najdelikatniejszych przesyłek. Spersonalizowany nadruk na pudełku będzie zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż samoprzylepne etykiety.

 

 

 

Podobne wpisy