Najnowsze trendy w świecie pudełek produktowych

Opakowania produktowe to obecnie tzw. must-have dla każdego producenta – obecnie praktycznie żaden produkt nie jest sprzedawany bez konkretnego, najczęściej spersonalizowanego pudełka ozdobnego, które służy świetnie jako nośnik reklamowy, chroni podczas transportu oraz idealnie nadaje się jako gadżet firmowy.

Pudełka produktowe spełniają bardzo wiele istotnych funkcji, dlatego każdy właściciel sklepu stacjonarnego czy internetowego sięga właśnie po opakowania ozdobne wspomagając tym samym sprzedaż swoich produktów.

Kiedyś uważano, że kartoniki produktowe to zbędna i nic nie wnosząca do sprzedaży rzecz, jednak obecnie dzięki różnego rodzaju ankietom i badaniom marketingowym udowodniono, że pudełka produktowe nie tylko świetnie się prezentują i przyciągają oko klienta, ale również świetnie wspomagają sprzedaż. Trzeba jedynie umiejętnie dobrać opakowanie ozdobne do produktu, a spełni ono swoją funkcję i przyciągnie wzrok klienta już w pierwszych sekundach.

Zobacz także: Opakowania na prezenty dla HBO

Jakie pudełka produktowe najlepiej wspomagają sprzedaż?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Nie można wskazać konkretnego typu czy wielkości opakowania, które najlepiej wspomoże sprzedaż danego produktu. Przecież chodzi o to, aby dopasować pudełka do produktu końcowego, a nie po prostu sprzedać opakowanie, a produkt będzie jedynie miłym dodatkiem. Kartonik produktowy musi przede wszystkim stanowić ciekawe urozmaicenie dla naszego artykułu, musi zwrócić uwagę klienta i pomóc mu dokonać ostatecznej decyzji o zakupie. Opakowanie powinno komponować się z produktem dzięki czemu będą stanowić jedną, harmonijną całość.

W przypadku, kiedy producent zgłasza się do nas z prośbą o pomoc w wyborze odpowiedniego pudełka, staramy się zaprojektować opakowanie w taki sposób, aby idealnie zgrało się ze wskazanym produktem końcowym. Tylko w takim przypadku kartonik ozdobny jest w stanie spełnić swoje zadanie i wspomóc sprzedaż produktu.

EKO pudełka jako jedne z najczęściej wybieranych opakowań produktowych – o czym decyduje ich sukces?

Pudełka ekologiczne wykonane z materiałów w pełni biodegradowalnych to obecnie jeden z najgorętszych trendów w świecie opakowań produktowych. Wybierając właśnie ten rodzaj pudełka pokazujemy swoim odbiorcom, że los naszej planety nie jest nam obojętny i bardzo dbamy o to, aby nie zaśmiecać go dodatkowo. Świadomość konsumencka jest obecnie na bardzo wysokim poziomie, klienci zwracają uwagę nie tylko na to, z czego wykonane są nabywane przez nich produkty, ale również w jakiej formie są one do nich wysyłane. Odbiorcy bardzo doceniają fakt, iż wybrany przez nich artykuł wysyłany jest w ekologicznym opakowaniu, które bez większego problemu można w szybki i łatwy sposób zutylizować lub po prostu wykorzystać ponownie w innym celu.

EKO pudełka pomagają również w ostatecznym wyborze danego produktu – jeśli konkurencja używa opakowań wykonanych z plastiku to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że klient dokona bardziej świadomego, ekologicznego wyboru. Warto więc zastanowić się nad inwestycją w eko pudełka produktowe do swojego sklepu i pokazać konsumentowi, że dbamy o środowisko naturalne. Ten drobny gest z pewnością spotka się z uznaniem i zostanie odpowiednio doceniony przez finalnego odbiorcę naszych produktów.

 

 

 

Podobne wpisy